POSTANI BLOGERKA ZA EN DAN


Današnja objava je namenjena vsem mojim bralkam oz. puncam na sploh, ki so kdaj pomislile na to, da bi ustvarile blog, vendar ga iz različnih vzrokov še niso naredile. Idejo za ta izziv 'Postani blogerka za en dan' sem dobila od blogerke Tatjane (My Little Beauty World) in menim, da bi znal biti zelo zanimiv. Če te je naslov objave zamikal, potem beri dalje.

Pravila izziva 'Postani blogerka za en dan' so:
1. Imate stalno prebivališče v Sloveniji.
2. Še nimate lastnega bloga.
3. Izbrati morate en izdelek, ki vas je ali navdušil ali razočaral. Nato ga poslikate, po možnosti poswatchate in ocenite.
4. Zapis mora imeti minimalno 250 besed.
5. Oceno zapišete v Wordu, zraven pa mi pošljete fotografije v originalni velikosti. V Wordu še zapišete (lahko tudi med besedilom), kam sodi katera fotografija.
6. Zapis lahko objavite ali pod svojim imenom ali pod vzdevkom, vendar mi v mailu vseeno sporočite vaše ime v celoti.
7. Vse skupaj mi pošljete na mail charmofbeautyblog@gmail.com

Vse ocene mi pošljite do 30. aprila. S ponedeljkom, 2. maja, pa začnem objavljati vaše zapise, ki si bodo sledili v vrstnem redu tako kot bodo prispeli na moj mail. Nagrajenki bosta dve. Izbrala bom tisti punci, ki se bosta najbolj potrudili, imeni pa bom razglasila nekaj dni po objavljenem zadnjem zapisu.

Prva nagrada vsebuje:
- Weleda kremo za roke
- Nanshy čopič
- Jessica kremo za nohte in obnohtno kožico

Druga nagrada vsebuje:
- Dvorec Trebnik arganovo mazilo
- CD sprej z vonjem granatnega jabolka


Da pa ne bosta nagrajeni samo dve, sem pomislila tudi na vas kolegice blogerke! Tu bo nagrajena samo ena blogerka. Izbrala bom tisto, ki bo komentirala objavo zapisa določenega izdelka. Več možnosti boš imela, če boš komentirala več objav. Se pravi, 1 točka za 1 komentar. V primeru, da pride do izenačenja, bom nagrajenko izbrala s pomočjo žreba.

Nagrada vsebuje:
- Oriflame Giordani Gold maskaro
- Avon Magic effects lak za nohte Diamond shatter
- Avon Magic effects lak za nohte Matte

28 komentarjev :

  1. Super zamisel :) z veseljem bom sodelovala

    OdgovoriIzbriši
  2. tole si se pa odlično spolnala! Polna si inovativnih idej in nasvetov, res eden izmed mojih najljubših je tvoj blog <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ideja je sicer Tatjanina in sem že takrat spremljala ta izziv, je bil res zanimiv :) Drugače pa velik hvala! <3

      Izbriši
  3. Res dobra ideja, komaj čakam, da preberem objave :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra ideja, tudi sama sem sodelovala v takšni nagradni igri, ki jo je pred časom organzirala Tatjana na svojem blogu in sem se na podlagi njene nagradne igre odločila za lasten blog, ki mi je sedaj v veliko veselje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi je zdelo ja :) No, zdaj si odkrila še nekaj novega, kar te veseli :)

      Izbriši
  5. Se že veselim branja vseh objav, sem že pri Tatjani zelo uživala ob prebiranju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. These are all so gorgeous! Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Nekaj takega sem imela tudi jaz v mislih :) Ideja je supeer :) Upam, da bo odziv čimvečji in komaj čakam, da jih vidim, kako se bodo punce potrudile. Well done Valentina ! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz upam na čim večji odziv, že komaj čakam :)

      Izbriši
  8. To si (ste) se super spomnila! Odlično je za tiste, ki se odločajo za pisanje bloga, vendar potrebujejo malo vzpodbude :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi je kar všeč, da se razne ideje med nami širijo, mislim, da s tem ni nič napačnega. Se pa strinjam z napisanim :)

      Izbriši
  9. Valentina, super ideja za objavo, definitivno bo odziv velik, vsem puncam pa želi veliko sreče in komaj čakam, da vidim njihova mnenja. Moram pohvaliti tudi tvoje fotografije, saj so čudovite. Tvoje objave zelo rada berem, saj so zanimive in vedno me navdušiš za kakšen nov izdelek. Tile Avon lakci so so meni zelo všeč, je pa na sliki tudi ta, ki je pri meni že kar nekaj časa na wishlisti. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ideja je res zanimiva, zdaj moramo še videti, kakšen bo odziv :) Hvala za pohvalo glede fotografij. Po pravici povedano sem se začela odločiti znova, odkar imam nove podlage :D Drugače pa hvala enako, tudi jaz te rada berem <3 Avonovi laki pa zmagajo.

      Izbriši
  10. Wuhuhu, big like od punc z Our Way Everyday! :D :D :* Upava, da bo odziv čim večji in da bo nastalo čim več zanimivih objav! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala babiki moji <3 Tudi jaz upam na dober odziv :)

      Izbriši
  11. Zelo zanimiva ideja, mogoče jo tudi jaz kdaj ukradem. :D
    Komaj čakam na objavo. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!