Z L'ERBOLARIO KREMO ZA ROKE DO MEHKE, GLADKE IN ODIŠAVLJENE KOŽE


Kaj pravi L'Erbolario? Lepe roke mladostnega videza: če želite ohraniti in zaščititi njihovo svežino, izberite posebno hranilno kremo, ki bo učinkovito preprečevala pordelost in suhost, posledico zunanjih škodljivih vplivov in pogostega umivanja. Nega temelji na zaščitnih in antioksidativnih lastnostih izvlečkov stolistne vrtnice, rožnatega popra in škrlatnega hibiskusa, pa tudi ceramidov iz sojinih semen. Ti na koži ustvarijo posebno zaščito, ki omogoča tkivu zadržati vodo in ustrezno vlažnost. Estri jojobinega voska pa kožo prekrijejo z nevidno zaščitno plastjo, ki ohranja njeno napetost in čvrstost. Blagodejne učinke kreme dopolnjujejo prijetne in začinjenje dišeče rožnate note ''3 Rosa''.

Kremo za roke sem dobila kot darilo od mami in moram priznati, da je to prvi izdelek omenjene znamke. Poleg kreme vsem zraven prejela še trdo milo za roke. Krema je bila shranjena v čudoviti škatlici, na kateri je zapisan tudi zgornji opis izdelka. Sama embalaža kreme je roza barve in je po svoje zanimiva. V embalaži jo je kar 75 ml. Uporabljam jo že od decembra in mislim, da mi jo je ostalo še polovico. Tekstura kreme je klasične bele barve in ni preveč gosta, kar mi je odlično. Deluje malce mastno, zato jo na roke ni potrebno veliko nanesti, saj se dobro razporedi po celotni površini. Potrebno jo je dobro vmasirati v kožo, kajti s tem preprečimo nastanek neprijetnih mastnih sledi. Posledično se hitro vpije. Rezultat so vidno nahranjene roke, ki so po nanosu mehke in gladke. Tako jo priporočam vsem, ki se srečujete s suho in razpokano kožo. Kot piše na embalaži, gre za izvlečke stolistne vrtnice, rožnatega popra in škrlatnega hibiskusa kot tudi ceramide iz sojinih semen. Sam vonj zato deluje nežno, cvetlično. Menim, da bi ugajal tudi tistim, ki običajno ne posegate po tovrstnih vonjavah. Cena kreme je 11,83€.

6 komentarjev :

  1. Odlična objava! Bere se več kot odlično! Jaz trenutno uporabljam kremo 48, ampak sem v iskanju nove, tako, da si mi zelo pomagala s to objavo. Prečudovite fotografije, xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, za to kremo pa še nisem slišala :) Ma jaz imam malo morje krem za roke :D V zadnjih dveh mesecih se mi jih je kar nabralo :P Joj hvala! <3

      Izbriši
  2. Super se bere, če jih ne bi imela malo morje odprtih in bi jo potrebovala bi jo kupila. Krasne fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous review. Loved your detailed post.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!