ZAKAJ ME JE M.A.C. ŠMINKA RAZOČARALA?


V mesecu decembru smo šle s prijateljicami na predbožični izlet v Verono, katere sem se med drugim razveselila ravno zaradi obiska M.A.C. trgovine. Že nekaj časa sem si obupno želela imeti kakšno njihovo šminko, za katero sem prebrala same dobre ocene. Punce so omenjale, da je odlično pigmentirana in tako zelo obstojna, da z njo z lahkoto ješ in piješ, pa ne bo šla dol, med drugim so te punce imele tudi zajetno kolekcijo njihovih šmink. Sedaj pa preberite mojo izkušnjo.

Moja satin šminka je v odtenku Captive. Gre za kombinacijo bordo rdeče in vijolične barve. V odtenek sem se dejansko zaljubila. Primerjala sem ga še s šminkama YoungBlood in Golden Rose, vsi trije odtenki pa so si med seboj kar podobni. Embalaža je klasične črne barve, pa vendar malce drugačne oblike. Na njej je zapisano tako ime znamke kot tudi ime odtenka, ki ga najdemo na spodnjem delu embalaže. Šminka je bila shranjena v črni škatlici, ki pa jo sama niti ne uporabljam. Je nekakšna zlata sredina med mat in kremno šminko, morda bolj vleče na mat, vendar ni tista čisto klasična, saj mi običajne mat šminke precej izsušijo ustnice. Se pa s puncami strinjam, da je šminka odlično pigmentirana. Mislim, da moraš imeti srečo, da najdeš šminko, katere barva teksture je enaka po nanosu šminke barvi na ustnicah. Še posebej je težko najti temno in s tem posledično dobro pigmentirano šminko, pri svetlejši še nekako gre. Tako da tukaj sem glede tega res zelo vesela. Kar se pa tiče obstojnosti, se sedaj zatakne. V primeru, da ne jem in ne pijem, na ustnicah obstane približno 4-5 ur. Ko pa jem in pijem, gre po dveh urah dol. Obstojnost je zelo slaba in nad njo sem vidno razočarana. Glede na, da sem zanjo odštela 19€, sem res pričakovala odlično obstojnost, po vrhu pa so me v nakup prepričale same pozitivne ocene drugih punc. Sicer jo še vseeno rada uporabljam, vendar zgolj zaradi odtenka. V primeru, ko jo uporabljam cel dan, jo moram vsaj petkrat popraviti, pri tem pa se mi že pri tretjem nanosu začnejo delati grudice, kar zna biti takoj neprijetno. Moram priznati, da me trenutno ne mika ponovni nakup šminke.

16 komentarjev :

  1. Jaz imam tudi tale odtenek, ampak vedno zraven uporabljam še njihov lip pencil Soar in zdrži precej dlje, kot ponavadi. Se mi zdi, da je pri temnih šminkah, svinčnik a must :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sicer uporabljam kar od Essence lip liner, pa je situacija kar enaka. Na koncu se mi po dveh urah vidi samo obroba svinčnika in sem smešna :D

      Izbriši
  2. Odtenek je res čudovit, ampak se strinjam, da so šminke precej drage in če si bila na koncu razočarana je še toliko bolj slabo. Mogoče bi res malenkost pomagal svinčnik za obrobo, ampak po mojem ne kaj dosti. Prav zaradi te obstojnosti na ustnicah so mat šminke, meni osebno boljše. Kremne se tudi meni na žalost ne obdržijo veliko časa. Super objava! xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj to, čeprav enako je pri Chanelovi šminki, pa je bistveno dražja :/ Lip linerje pa v bistvu zadnje čase ves čas uporabljam skupaj s šminko, pa ni nekakšne razlike :/

      Izbriši
  3. Joj sem vesela, da mene tele mac šminke ne mikajo, ker mi je too much odšteti toliko za šminko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. So kar drage ja :/ Ah okej, če bi bile res v vseh pogledih top, tako pa mi je za tole kar žal :/

      Izbriši
  4. Amazing color, love it!:)
    Happy weekend!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh škoda, ker ti ne odgovarja,si pa izbrala lep odtenek. Mi je ful ušeč:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odtenek je res top ja, ampak joj, nad obstojnostjo sem pa res vidno razočarana :/

      Izbriši
  6. Njihove mat šminke so res nekoliko bolj obstojne, ampak jaz tudi s temi Satin nimam težav. Je pa res, da nekako skoraj vse šminke zdržijo res dolgo na meni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem si pa srečnica :/ Je pa ena punca komentirala, sicer je zbrisala komentar, da naj bi bile Satin šminke najmanj obstojne in najbolj Retro Matte. Tako, da dobro, bom za drugič vedela :)

      Izbriši
  7. Ooo te se pa spomnem iz eventa. Ja, škoda je dati toliko €€ in potem, da ne zdrži :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hja, zdaj vem, da drugič Satin ne smem kupit, ker so najmanj obstojne. Škoda, da tega nisem prej vedela :/

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!