COLLABORATION: MODRO Z LANO IZ BLOGA LANA'S FAIRYTALE


Danes zopet nadaljujemo z mavrično obarvanim projektom. Tokrat je na vrsti modra barva, katero je izbrala blogerka Lana, ki ustvarja blog Lana's Fairytale. Njene objave so zapisane v angleščini, všeč pa mi je tudi, da so napisano kratko in jedrnato. Prav tako so čudovite tudi fotografije. Njeno modro objavo pa si lahko prebereš tukaj. Sama pa kot običajno nadaljujem z ocenami produktov, ki so obarvani v modro, izpostavljeni pa so moji favoriti. Tokrat nisem imela težav z iskanjem modrih izdelkov, saj pri meni doma prevladuje Nivea, ki pa ima tako ali drugače modre embalaže.

Essie lak za nohte, odtenek 94 Lapiz of luxury
Očitno bodo v vsaki objavi omenjeni tile laki za nohte. Sedaj lahko vidite, da me omenjena znamka res navdušuje. Sicer ni pastelni odtenek, po katerih običajno rada posežem, vendar mi je vseeno hitro padel v oči. Je nežne, svetlo modre barve, ki ga je zaradi svoje nežnosti potrebno na nohte nanesti v dveh slojih, zato lahko šele takrat govorim o dobri pigmentaciji. Obstojen pa je tako kot vsi ostali v moji kolekciji, se pravi tam nekje 7 dni.

Labello balzam za ustnice
Točno ta balzam za ustnice najrajši uporabljam pozimi, saj so takrat moje ustnice seveda izpostavljene mrazu, kar pa jih posledično izsuši. Omenjeni balzam ustnice lepo vlaži in neguje. Sama tekstura je malce trša, ki pa sem se je počasi že navadila. Glede na to, da gre za navaden balzam, ima vseeno nek rahel, skorajda sladkast vonj.

L'Occitane en Provence eterična vodica Immortelle
Gre za brezalkoholni tonik, ki je namenjen vsem tipom kože. Tonik, s cvetno vodo suhocvetnice, je obogaten z izvlečkom zelenega čaja. Sprva mi je bil vonj izredno nenavaden, kasneje pa sem se ga navadila. Doziranje deluje v obliki pršila. Pred uporabo si obraz temeljito očistim z micelarno vodo ter nato z vodo, potem pa sledi omenjeni tonik in vlažilna krema. Rezultat je vidno nahrajena, mehka in gladka koža.Odlično se obnese na suhi koži.

Nivea Creme Care čistilno mleko za obraz
Negovalno čistilno mleko vsebuje Eucerit in pantenol, polega tega pa dobro očisti ličila in nečistoče. Ima rahel, nežen vonj. Predvsem je super to, da je namenjeno vsem tipom kože. Sprva sem mislila, da se na suhi koži ne bo dobro obnesel, vendar se. Zagotavlja občutek čiste kože. Rezultat je mehka in gladka koža. 

Nivea Creme Care čistilna krema za obraz
Negovalna čistilna krema vsebuje Eucerit in pantenol. Všeč mi je, da temeljito odstrani ostanek ličil kot tudi nečistoče. Vonj prav tako deluje rahlo in nežno. Čistilna krema je namenjena vsem tipom kože, zagotavlja pa mehko, gladko in vidno nahranjeno kožo. Tudi ta se dobro obnese na moji suhi koži. Mleko in kremo pa uporabljam skupaj.

10 komentarjev :

  1. Krasna barva Essie laka :D Nivejinih izdelkov že dolgo nisem uporabljala (razen kreme za sončenje), spomnim se, da mi je bil šampon za lase zelo všeč :) Mogoče preizkusim to čistilno mleko :)
    Hvala za sodelovanje! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi :) Za sončenje imam še kar nekaj Niveinih izdelkov na zalogi :P

      Izbriši
  2. Tele barvne objave so res kjut! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni so te barvne objave zelo zanimive. Hkrati pa ugotavljam, da imam samo dve modri stvari: sprej za telo in lak za nohte. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Hehe saj za določene barve je kar izziv kaj najti.

      Izbriši
  4. Joj mene tako živcira embalaža pri teh Labello balzamih. Precej težko se odpira in imam skoraj včasih probleme pri tem :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama imam sicer štiri te balzame in imam pri enemu izmed njih enak problem ja :/

      Izbriši
  5. jooj kako prisrčno, ko se dve tako super blogerke združijo :D Modro zadnje časa preprosto obožujem, tako da me je ta post čisto navdušil :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala Špela :) Jaz pa nikoli nisem bila za modro haha :D Pa mi je najbolj smešno, da imam ravno v tej barvi največ izdelkov :D

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!