COLLABORATION: ROŽNATO Z REBEKO IZ BLOGA MY LITTLE WONDERLAND


Ta mesec bo moj blog obarvan nekoliko drugače. Namreč, dobila sem idejo za majhen ''projekt'', ki ga bom uresničila skupaj v sodelovanju z drugimi blogerkami. Projekt bo predvsem pisano obarvano, saj bo vsako sodelovanje predstavljajo določeno barvo, na to barvo pa bo objava takša kot si jo bo blogerka zamislila. Pa naj bodo to izdelki v tej barvi, makeup, karkoli. Pri meni bodo predstavljeni izdelki, med katerimi bom izbrala nekaj favoritov in le-te na kratko tudi opisala. Preden pa nadaljujem, bi želela predstaviti blogerko Rebeko, s katero začenjam ta projekt. Rebeka se s pisanjem bloga ukvarja slabo leto, njen blog pa najdete pod imenom My Little Wonderland. Je lepotna blogerka, zato boste pri njej našli veliko objav na temo kozmetike. Njeno rožnato objavo pa si lahko preberete tukaj.

Afroditin kremni gel za prhanje
Embalaža je že na prvi pogled zanimiva. Prevladuje roza barva z motivom rož, na zadnji strani pa je zapisana uporaba izdelka in njegov učinek. Samega gela je v embalaži 200 ml. Vsebuje čudovit, nežen cvetlični vonj. Mislim, da bi bil všeč tudi tistim, ki običajno ne posegate k takšnim vonjavam. Da ne govorim, kako hitro in prijetno odišavi kopalnico, hehe. Po uporabi se vonj na koži zazna še nekaj časa. Tekstura je rahle bele barve in ni ne preveč gosta kot tudi ne tekoča, zato je ravno prav kremna. Gel se na moji koži odlično obnese. Preprečuje njeno izsuševanje, saj jo lepo neguje. Po uporabi koža ne samo, da prijetno diši, ampak je na otip izjemno gladka in mehka.

Afroditino negovalno mleko za telo
Tudi za to embalažo sem enakega mnenja kot pri gelu za tuširanje, zato se ne bi želela ponavljati. V embalaži ga je prav tako 200 ml. Prav tako gre za cvetlični vonj, ki sprva deluje malce močnejše, vendar, ko mleko dobro razmažeš, je koža rahlo in predvsem nežno odišavljena. Sama sem se v vonj takoj zaljubila! Tekstura je klasične bele barve in ni preveč gosta. Mleka ni potrebno veliko nanesti, saj se lepo razporedi po celotni površini, predvsem pa mi je všeč, da se hitro vpije, zato za sabo ne pušča neprijetnih mastnih sledi. Mleko priporočam tistim, ki se srečujete s suho kožo, saj zaradi svojih učinkov - vlaži in neguje - preprečuje njeno izsuševanje. 

Kremni gel za tuširanje z vonjem vrtnic Dvorca Trebnik
Všeč mi je že sama embalaža, saj je čudovite roza barve z motivom rož. Na sprednji strani lepo piše, da ne vsebuje parabenov, mineralnih olj, sintetičnih barvil in silikonov. Tektstura deluje prozorne barve in je ravno prav gosta. Kožo vlaži in jo neguje, predvsem pa jo nežno očisti in jo odišavi. Gel vsebuje rožno vodo, katere naloga je, da kožo mehča in revitalizira. Primeren je za vse vrste kože, zato ga toplo priporočam. Med drugim se dobro obnese na suhi koži.

L'Occitane en Provence krema za roke Razposajeni češnjevi cvetovi
Krema je shranjena v 30 ml embalaži. Sama jo uporabljam dvakrat dnevno, zjutraj in zvečer, zato zadošča za približno 3 mesece. Embalaža je svetlo roza barve, z motivi rož, ki spominjajo na drevo češenj. Tekstura je klasične bele barve in je malce gostejša, kakor sem vajena. Vseeno je gosta ravno prav, saj se po površini lepo razporedi. Poleg tega se hitro vpije in za sabo ne pušča neprijetnih sledi. Po nanosu so roke mehke in gladke kot tudi prijetno odišavljene, saj diši po češnjah, vonj pa posledično deluje sladko, vendar ne premočno. Krema je obogatena s karitejevim maslom, ta pa pomaga nahraniti in zaščititi suho kožo. Všeč mi je, da poleg vsega omenjenega kožo še nekaj časa vlaži. Če imate suhe in razpokane roke, vam jo toplo priporočam, saj se odlično obnese. 

Essie lak za nohte, odtenek 25 Funny face
Trenutno imam gelirane nohte, vendar pa sem pred tem najrajši uporabljala prav Essie lake, saj so mi res odlični. Res, da je cena za en lak kar visoka, ampak glede na to, da so dobro pigmentirani in obstojni dlje kot katerikoli drugi lak, razen Catrice lakov, se potem splača. Poleg tega pa je dobro izkoristiti akcijo, ki občasno poteka v DM-u, kjer za ceno enega dobite kar dva laka. Mi je pa med drugim všeč tudi to, da imajo bogato ponudbo odtenkov.

Catrice rdečilo za lica, odtenek 070 Pinkerbell
Odtenek je čudovite živo roza barve in je odlično pigmentiran. Glede na moj bled obraz ga moram zaradi močne pigmentiranosti nanašati previdno in v manjši količini, saj ga je lahko hitro preveč. Obstojnost je odlična! Na mojem obrazu je ostal cel dan. Poleg tega ima mat finiš, kar mi je zares všeč, saj bleščečih ne maram. 

Vlažilni serum z rožno vodo in hialuronsko kislino Dvorca Trebnik
Ta izdelek za nego obraza nujno potrebuješ, pa čeprav z opisom še nisem začela. Najprej seveda, embalaža je narejena čisto po mojem okusu. Je nežne, svetlo roza barve. Všeč mi je, da so pomembnejše informacije na njej tudi zapisane. Sicer serum uporabljam po toniku in pred kremo, vendar je zares odličen. Sprva me je malce oviral vonj, ki mi na začetku ni bil všeč, potem pa sem se ga navadila. Sama imam suho kožo, zato je pri meni nega obraza izjemno pomembna. Serum se hitro vpije, predvsem pa kožo dobro navlaži in na nek način tudi nahrani. Koži vrača elastičnost, prav tako pa zmanjšuje videz gub. Kar pa je sploh odlično, pa je to, da je namenjen vsem tipom kože.

8 komentarjev :

  1. Krasna izbira! Tudi sama sem navdušena nad bouquet of flowers setom, ampak sem ju že skoraj porabila pa še vedno nisem spisala objave. Drugače pa hvala za možnost sodelovanja, super je bilo in še z veseljem kdaj ponovim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še vedno imaš čas :) Drugače se pa povsem strinjam, set je odličen! Hvala in seveda enako :)

      Izbriši
  2. Ooo, zanimiva ideja in super izbor. najbolj v oči mi pade Essie lakec. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi ti moji Essiji bodo zdaj nekaj mesecev osamevali. Zdaj imam gelirane nohte, ker sem si jih res želela, po drugi strani pa bom svoje lake kar pogrešala :P

      Izbriši
  3. To kremico za roke od Loccitane pa res priporocam vsaki:) vonj je preprosto bozanski, kozo pa naredi tako mehko in nahranjeno da res 🔝 of the top 😌
    odlicen projekt, zelim ti se veliko uspesnih objav in projektov 💕

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz redkokdaj zamudim nakup njihovih novih krem. Mi najbolj odgovarjajo :) Hvala ti in enako :)

      Izbriši
  4. Zakaj si se pa odločila za gelirane nohte?
    Afroditin odstranjevalec laka uporabljam že nekaj let, saj mi od Essence ali Ebelin sploh ne odgovarjajo in jih porabim količinsko več pri odstranjevanju manikure kot če uporabim od Afrodite. In ja, Afroditini tuš gel so top! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji nohti so na žalost že dobro leto v obupnem stanju :/ Tudi jaz ga uporabljam že nekaj let, zdaj sicer že nekaj časa osameva, glede na to, da ga trenutno ne potrebujem. Glede gelov se pa vsekakor strinjam! :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!