COLLABORATION: VIJOLIČNO Z AJDO IZ BLOGA AJDA & TJAŠA'S BEAUTY CORNER


Z današnjo objavo nadaljujem projekt v vijolični barvi, ki pa je tokrat nastala v sodelovanju z blogerko Ajdo. Ajda je lepotna blogerka, njen blog pa boste našli pod imenom Ajda & Tjaša's Beauty Corner. Še pred časom ji je družbo pri pisanju objav delala še Tjaša, zadnjih nekaj mesecev pa za tem stoji kar sama in menim, da ji gre dobro od rok. Predvsem je pohvalno to, da na njenem blogu prevladujejo objave, zapisane v angleščini. In ker projekt nadaljujem prav z njo, bo moja objava prav tako temeljila na lepotnih izdelkih, ki pa so tokrat obarvani v vijolično. Med njimi bom izbrala nekaj favoritov in jih na kratko opisala. Ajdino vijolično objavo pa si lahko preberete tukaj.

Afrodita oljni gel za prhanje, z vonjem divje orhideje
Če ste v iskanju dobrega gela za prhanje, potem točno tega nujno potrebujete! Vonj vas bo popeljal v raj, saj deluje sladko, a še vseeno dovolj nežno. Nisem si mislila, da bo ravno divja orhideja moj favorit. Poleg tega je gel oljne teksture, kar pa dobro učinkuje na vašo kožo. Odlično se obnese na suhi koži, saj jo naredi mehko in gladko.

Afrodita oljni gel za prhanje, z vonjem magnolije
Tudi magnolija lepo diši. Gre za malce drugačen sladek vonj, ki deluje precej nežno. Tudi ta gel je oljni in zato posledično preprečuje izsuševanje kože. Kožo dobro nahrani ter jo naredi mehko in gladko tako zelo, da na predel nog, kjer je moja koža najbolj izsušena, ne potrebujem nanašati kakšnih vlažilnih krem. Vsekakor je tudi ta odličen.

Essie lak za nohte, odtenek 37 Lilacism
Že v rožnati objavi sem izpostavila en Essie odtenek, zato ga tokrat spet, le da sem na tega bolj navezana, saj predstavlja prvi nakup v moji Essie zbirki. Je nežne lila barve, pri katerem sta nujno potrebna vsaj dva nanosa, saj je za enega presvetel. Po dveh nanosih lahko govorim o dobri pigmentaciji. Kot že veste so znani po odlični obstojnosti. Tudi ta lak je na nohtih skupaj z nadlakom obstal nekje 7 dni, pri petih dneh pa se mi je morda kje malce odkrušil.

Gliss hyaluron sprej za lase
Ne vem, kako se sprej obnese na močnih laseh, vendar pa se na tankih kar dobro. Namenjen je lažjemu razčesavanju, poleg tega pa skrbi za videz polnejših las. Sama ga sicer uporabljam za razčesevanje. Nanese se ga na vlažne ali suhe lase, v mojem primeru ga uporabim na vlažnih. Malce posprejam in s tem zagotovim lepše česanje, brez kakršnega trganja. Polnejših las mi drugače ne naredi, ampak je za prvo stvar idealen, rezultat pa zagotovljen.

I Heart Makeup lak za nohte Nail Geek, odtenek 43 Wisdom
Ne samo, da lak dobite za cenovno ugodno ceno, ampak lahko izbirate med 45 odtenki. Moj je v lepem vijoličnem odtenku. Do zdaj sem vedno uporabila dva nanosa, takoj za tem pa je bila vidna odlična pigmentacija. Sicer bi bil že skorajda dovolj samo en nanos. Obstojni so tam nekje do sedem dni, kar je glede na ceno več kot super.

10 komentarjev :

  1. Gliss Filler je vedno rešil moje konice in jim dal malo življenja:):)Drgače pa sami prelepi izdelki, nevem koliko vijola bi jih našla, sem bolj rozika, pa golden rose usmerjena:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz glede konic sicer nisem nič kaj opazila, ampak mi je pa res top za razčesevanje :) A veš, da imam tudi sama ogromno roza izdelkov, tako da sem kar težko poiskala kaj vijoličnega :P

      Izbriši
  2. Joooj tvoje slike so čudovite! Tele Afroditine tuš gele si moram privoščiti, za enkrat jih samo voham ker imam za 3 litre tuš gelov doma na zalogi. Baleina kremica je amazing! In same čudovite lakce si izbrala ;)
    Hvala ti za tole sodelovanja, pa upam na še kakšno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iii hvala <3 Haha te razumem ej, glede gelov je pri meni ista situacija, ampak vseeno, divjo orhidejo potrebuješ :P In enako, je bilo prav zabavno, še posebej to najino usklajevanje :D

      Izbriši
    2. Orhideja bo sigurno moja :D Čakaj na jutri me zanima kako se bova za takrat usklajevali...jaz pa Ljubljana nisva za skup :P

      Izbriši
    3. Ma nama bo uspelo, ker se midve ne dava kar tako :D

      Izbriši
  3. Čudovite fotografije :) <3 Bourjois lak je en moj najljubših lila odtenkov :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Petra, delam na tem, da bi bile še lepše :) Ta je mislim, da bil celo eden izmed prvih kupljenih iz omenjene znamke. Je pa res lep lila odtenek, deluje dovolj nežno :)

      Izbriši
  4. Essence snow your feet je eden izmed mojih najljubših barv <3 moram priznati, da si me kar navdušila nad vijolično barvo, saj v svoji zbirki tako oblačil kot kozmetike te barve zelo primanjkuje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz glede nohtov na nogah nisem nekako zbirčna, ker dejansko uporabim kar vse barve :D Je pa res, da pa nisem opazila kakšnih drugačnih sprememb glede na običajne lake. Meni je bil kar izziv poiskati kaj vijoličnega, oblačil v tej barvi imam pa še manj :D

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!