MESEČNI FAVORITI #3


Preden nadaljujem s pisanjem objave o mesečnih favoritih, bi želela izpostaviti dve novosti. Prva novost je novo ime bloga, ki ni več Charm of beauty, temveč Brownimalist. Zakaj takšno ime ter zakaj sprememba po letu in pol? Že nekaj časa sem čutila, da prejšnje ime ni več to to. Odkar sem dobila nov fotoaparat in podloge za fotografiranje izdelkov, se mi je na nek način odprl nov svet. Po duši sem minimalist in všeč mi je vse, kar je v povezavi z minimalizmom. Všeč mi je bela barva in z njo pridih črne, rjave ter sive. Predvsem pa obožujem belo, v kombinaciji z rjavo. Kot se zagotovo opazi, na mojih fotografijah prevladuje rjava barva, poleg tega pa sem že večkrat zapisala, da je to moja najljubša barva in da zato najrajši posegam po nude izdelkih. Na podlagi tega je sedanje ime bloga nastalo iz kombinacije minimalizma ter rjave barve. Druga novost pa je nov videz bloga. Predlogo sem kupila na spletni strani Etsy, za katero menim, da me nekako najbolje predstavlja.

Sedaj pa nazaj k objavi. Predstavljam vam izdelke, ki sem jih v mesecu aprilu največ uporabljala. Izbrala sem osem produktov, nekatere izmed njih, predvsem meni najbljubše, pa bom na kratko še ocenila.

Golden Rose velvet matte šminka, odtenek 14
Šminka je bila moja stalna uporaba že v mesecu marcu, zato nanjo nisem pozabila niti prejšnji mesec. Embalaža je mat in je bordo rdeče barve, z zlatim napisom. S tem je tudi sama tekstura mat, zaradi česar pred nanosom uporabim balzam za ustnice, da mi jih šminka preveč ne izsuši. Gre za čudovit bordo rdeč odtenek. Zadnje čase obožujem močnejše odtenke na mojih ustnicah. Šminka je odlično pigmentirana, zato je pri nanosu potrebna pazljivost, osredotočenost in natančnost, da ne gre vse malo tu, malo tja. Obstojna je približno 4 ure.

Catrice tekoči puder Even Skin Tone Beautifying, 005 Even Ivory
Tudi to podlago sem na svojem blogu že večkrat omenila. V bistvu je to prvi tekoči puder, ki je nekako narejen za nas svetlokožke. Kupila sem najsvetlejši odtenek, ki je končno identičen moji barvi kože na obrazu. Edini minus mi predstavlja tekstura, ki deluje malce lahkotno, vendar pa moram pred nanosom nujno uporabiti kakšno zares dobro kremo, saj mi drugače kožo precej izsuši. V nasprotnem primeru je odličen, saj na obrazu zdrži skoraj cel dan. Poleg tega tudi dobro zakrije nepravilnosti, vseeno pa je za zaključek potreben še fiksirni puder.

Lancome Hypnose Volume A Porter maskara
Maskaro sem prejela na prvi konferenci slovenskih lepotnih blogerk, za katero sem vesela, da sem jo imela možnost preizkusiti. Sama embalaža deluje prefinjeno, elegantno in menim, da je videzno absolutna zmagovalka v moji zbirki maskar. Tudi oblika je malce drugačna, kar mi je všeč, saj se s tem lepo prilagodi mojemu prijemu. Predvsem so mi všeč goste ščetine, ki nekako delujejo kot krtačka, kajti trepalnic med seboj ne lepi, temveč jih lepo loči. Poleg tega ne nastajajo grudice, mogoče se tu in tam kakšna najde, vendar jih je bistveno manj kot sem jih bila vajena pri drugih maskarah. Trepalnice podaljša in jim doda majhen volumen.

Avon planet spa obnavljajoča krema za roke
To kremo nujno potrebuješ v svoji kozmetični torbici! Ima čudovit vonj, ki ga tvorijo maroški citrusi in arganovo olje, kar predstavlja odlično kombinacijo. Zopet mi je všeč embalaža, ki je lepe rjave barve, z zlato-belim napisom. Tekstura je klasična bela in je ravno prav gosta. Poleg tega je lepo mazljiva kot se tudi hitro vpije v kožo. Roke vidno nahrani, jih odišavi ter jih naredi mehke in gladke. Je odlična za suhe in razpokane roke.

Catrice rdečilo za lica, 080 Sunrise Avenue
Ja, spet to rdečilo, ki je dejansko vsak mesec od vseh največ uporabljeno. Kot ljubiteljica rjave barve imam najrajši tako obarvana lička. Je odlično pigmentirano, vendar pa ga moram na svoj bledi obraz nanašati previdno, da ga potem ni kar na enkrat preveč. In kar je zares super je to, da obstane cel dan! Poleg tega vsebuje še vitamina C in E. Dobiš ga po zelo ugodni ceni, prav tako pa lahko izbiraš med še petimi odtenki.

16 komentarjev :

  1. Krasna sprememba ime bloga, velikokrat sem ti že napisala, da sem vesela zate,ker si se našla v svojem stilu,fotografiji. Mislim, da si prva, ki bo sledila čokoladni rjavi in navijam zate, da ti bo Brownimalist dajal veliko navdiha, zagona. Tvoj nov fotoaparat pa veliko prelepih fotografij.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Monika, tisočkrat hvala! Ti res znaš z besedami <3

      Izbriši
  2. Več kot krasna sprememba in ubijalsko dobre fotke ! Me veseli, da si se našla v svojem stilu in ti želim še veeeeliko uspehov in predvsem objav še naprej ! <3 Te zelo rada berem! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala, Rebeka! Mi veliko pomeni :) In vse to seveda želim tudi jaz tebi.

      Izbriši
  3. Wau, super sprememba in prekrasne fotografije ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. res krasne fotke, pa super sprememba imena :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O kakšna super sprememba! Blog zgleda super, pa tudi ime mi je všeč :)
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz imam že dlje čas da ime mojega bloga ni to to, a sem se odločila da naj vseeno ostane ker mi je prisrcu. Že dlje pa mam načrt ponovno spremenit videz blog. Tvoje slike so čudovite, tudi jaz sem po duši zelo minimalistična ♥ Lancome maskara je pa itak top!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz vem, da je res res reeees smotano, da sem ga šele zdajle spremenila, ampak ja, res sem se našla. In hvala! Tudi meni je celoten tvoj blog všeč! :) Ja, a ne, da je :)

      Izbriši
  7. Prav o nakupu Lancomove maskare razmišljam že kar nekaj časa, tako da super objavica, si mi pomagala pri odločitvi :) super post! x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O lepo je to prebrati :) Mislim, da ti ne bo žal :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!