POSTANI BLOGERKA ZA EN DAN: BOJANA

Prejšnji mesec sem se spomnila ideje blogerke Tatjane, ki je lani ustvarila nagradno igro Postani blogerka za en dan. Ideja se mi je zdela zelo zanimiva, še posebej za vse tiste, ki razmišljajo, da bi ustvarili blog, zato sem se odločila, da jo sama tudi nadaljujem. Odziv na žalost ni bil takšen kot sem sprva pričakovala oz. malce upala. Med sodelujočimi je bila samo ena oseba, zato spodaj prilagam oceno izdelka, ki jo je za vas spisala Bojana.

DODATNA ENERGIJA ZA OSLABELE LASE - Sante naravni šampon

Res je, vse je res. Že nekaj časa se na vsake nekaj časa v moje misli prikrade privlačna ideja, da bi se pridružila (od zunaj gledano) zanimivemu krogu slovenskih blogerk. Pa da vidimo, kako bi mi šlo? ... ;)

Za oceno sem izbrala sicer ne tako zelo privlačen ali zanimiv izdelek, a ker ocene izdelkov te znamke zelo redko zasledim v blogerskih krogih, sem se odločila, da vam povem svoje mnenje o naravnem šamponu znamke SANTE.



O znamki zapišejo, da naravna kozmetika SANTE predstavlja edinstven pristop k osebni negi s skrbno izbranimi naravno aktivnimi rastlinskimi sestavinami, kot so olja in rastlinski izvlečki iz organske pridelave ali divjih rastišč. Holistični pristop nege kože, las in nohtov SANTE v vseh linijah združuje čiste rastlinske učinkovine, dermatološki nadzor učinkovitosti in prijaznosti do kože ter uravnotežene in dopolnjujoče se izdelke

Gre za po mojem mnenju dostopno in kvalitetno znamko in si želim v prihodnje preizkusiti še več njihovih izdelkov. Zadnje čase namreč vedno bolj spreminjam svojo negovalno in dekorativno kozmetiko v naravni smeri.



Kar nekaj časa je trajalo, da sem sedaj ravno porabila njihov 500 ml šampon, o katerem na etiketi zapišejo:

Sijaj šampon EKO POMARANČA in KOKOS

Dodatna energija za oslabele lase brez življenja. Z eko alojo vero, eko kokosom in eko pomarančnim oljem. Ta citronsko svež družinski šampon nežno vendar temeljito očisti lasišče in lase z izbranimi rastlinskimi milnicami. Dragocena receptura za nego las in lasišča z eko sokom aloje vere, regeneratorjem inulinom in eko kokosovim izvlečkom poveča sijaj in volumen las. Certifikat BDIH za kontrolirano naravno kozmetiko, pečata NaTrue in BIO za ekološko poreklo rastlin.

S predstavitvijo bi se v večini kar strinjala. Naj vam najprej predstavim svoj tip las, da se boste lažje orientirale, ali bi morda šampon ustrezal tudi vam. Sama imam povsem ravne in tanke lase, tako ravne, da povečini niti ne potrebujejo česanja (čeprav je le-to priporočljivo ne le zaradi »razpletanja« las, temveč tudi zaradi masaže lasišča in spodbujanja prekrvavitve). Na splošno imam suh tip las, seveda pa se lasišče zelo hitro zmasti in sem si jih še ne tako dolgo nazaj umivala vsaka dva dneva, včasih celo vsak dan, če sem vedela da me naslednji dan čaka celodnevni pomemben opravek. Od kar sem se usmerila h bolj naravni kozmetiki za lase, pa moram reči, da se to spreminja. Kar mi je sedaj glavno pri šamponu je to, da ne vsebuje SLS-ov in tudi ne SLES-ov. Po tem kar sem prebrala, sta to sestavini, ki dražita kožo in podirata njen naravni zaščitni ovoj. Žal sta to tudi glavni sredstvi za penjenje v kozmetičnih izdelkih. Poleg tega pa, če se le da, gledam tudi, da moja lasna kozmetika ne vsebuje parabenov ter silikonov. Silikoni sicer naredijo lase navidezno bolj gladke in sijoče, a dolgoročno s svojo zaščitno plastjo na laseh našim lasem prej škodijo, kot pomagajo. Na dolgi rok lase obtežijo in preprečijo, da las diha in se oskrbi z dobrimi stvarmi. Zaradi vsega napisanega moramo biti ob prehodu na naravne šampone potrpežljivi in tako kot pri ostali naravni kozmetiki upoštevati nek prehodni čas, v katerem bodo naša koža ali lasje spet vzpostavili svoje naravno ravnotežje.


Tako »se obnaša« tudi SANTE šampon. Je prozorne barve, vonj pa naraven in nevsiljiv, kar mi je všeč. Vsekakor ne moremo pričakovati penjenja, a ko se tega navadimo, občutimo, da so naši lasje bolj čisti in sijoči. Zelo mi je všeč tisti »squeaky« zvok in občutek, ko začutiš, da so lasje res popolnoma očiščeni in imajo sedaj priložnost, da vzpostavijo svoje ravnotežje. V slovenščini bi ta »squeaky« občutek opisala kot neko škripanje, cviljenje pod prstmi med umivanjem. Šampon bi tako opisala kot učinkovit, saj zelo temeljito opravi svojo, po mojem mnenju, osnovno funkcijo čiščenja. Tudi sijaj bi rekla da v določeni meri zagotavlja. Le glede povečanja volumna moram reči, da nisem opazila napredka pri svojih laseh. A glede na to, da so moji lasje res popolnoma ravni in tanki, si lahko predstavljate, da je ustvarjanje volumna zame skoraj misija nemogoče J Seveda lahko glede na moj tip las pričakujete, da ob vsem zapisanem moji lasje potrebujejo kar nekaj dodatne nege s pomočjo balzamov, mask za lase ter olja. Le-te seveda nanašam na konice, moje lasišče pa se, odkar uporabljam naravne šampone (to je bil moj drugi ali tretji naravni šampon – mi je zelo žal, ampak imam grozno slab spomin in res ne vem), precej počasneje zmasti. Sedaj mi uspe, da si lase umivam na vsake tri dni, ob pomoči suhega šampona pa mi to uspe podaljšati tudi na štiri ali celo pet dni! Za nekoga, ki je prej cel čas moral v svoje razmišljanje in logistiko življenja vračunavati kdaj si bo umil lase (danes ali jutri :P, zjutraj ali zvečer ali sredi dneva med opravki) je to zelo velik uspeh. Sigurno se več ne dotaknem šampona s SLS-i, pozorna pa bom tudi na ostale zapisane sestavine.



Uf, glede na dooolžino moje ocene mislim, da si zaslužite tudi kratek pregled plusov in minusov SANTE naravnega šampona za sijaj.

+ odlično čiščenje las
+ las ne obremeni in jim dovoli, da vzpostavijo svoje ravnovesje
+ priročna pumpica za doziranje
+ naraven izdelek s kupom certifikatov

- malo penjenja (a ko se navadiš naravnih šamponov in poznaš ozadje tega, se to pravzaprav spremeni v +)
- neprozorna embalaža, pri kateri nikakor ne moreš ugotoviti, koliko šampona še čaka na uporabo (tudi sam šampon je prozoren)
- ooogromna količina, ki je kar ne zmanjka (kar bi seveda lahko bil predvsem +) (Sama imam 500 ml šampon, ki sem ga seveda kupila zaradi znižanja in ga kar ni zmanjkalo. Za začetek priporočam manjšo embalažo, da izdelke sprobate. Tudi na splošno sem že večkrat razmišljala, da bi mi bilo bolj všeč, da bi bili izdelki pakirani v manjše embalaže (in bi temu primerno sledila tudi cena), saj bi tako lažje preizkusile več izdelkov, manj pogosto se bi naveličale vonjav in tekstur in bi imele manj problemov s porabo kupa izdelkov v naših kopalnicah ;) (namenoma sem uporabila žensko obliko ;)) Kaj pravite o predlogu?)

Tako, to je moja dooolga objava. Upam, da vas nisem (preveč) dolgočasila in da je bilo branje zanimivo. Če vas zanima še moj preostali nabor izdelkov za lase (balzam, maska, olje, suhi šampon), pa mi očitno ne preostane nič drugega, kot da vstopim v mamljivi blogerski svet ;)

Prijetno naravno razvajanje želim vsem ;) B.

Ni komentarjev :

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!