MAJEVSKE LEPOTNE PRIDOBITVE


Danes se vračam z objavo, ki je namenjena mojim novim pridobitvam v mesecu maju. Kljub temu, da bom ta mesec redkeje objavljala zaradi kombiniranja dela in izpitnega obdobja, sem se odločila, da tokratne objave ne bom izpustila. Nabralo se je kar nekaj izdelkov. Nekatere izmed njih sem kupila, druge pa dobila. Opazila sem, da sem zaradi hitenja na žalost kakšnega pozabila ujeti v objektiv, poleg tega pa se mi zdi, da se tokrat izdelki med seboj barvno umejamo, tako da sem s končnim rezultatom še kar zadovoljna. Zdaj pa poglejmo moje nove pridobitve.

Rimmel Stay Matte matirajoči puder
Vesela, da imamo znamko Rimmel zdaj tudi v drogerijah Dm. Matirajoči puder pomirja kožo, vsebuje pa prvi naravni Shine Control kompleks z bombažem, kamilico in kumaro. Puder matira kožo do 12 ur in ne maši por. Dobro prekrije pomanjkljivosti na koži, hkrati pa ne vsebuje olj. Primeren je za mastno in problematično kožo.

Mirati krema za roke
Kremo za roke sem dobila v test, poleg tega pa se s tem izdelkom potegujem za Mirati ambasadorko. Krema je namenjena vlaženju in zaščiti rok pred vremenskimi vplivi, raznimi mili, detergenti in drugimi zunanjimi dejavniki. Ima lep sladek vonj. Odlično se obnese na suhi in razpokani koži, pri tem pa se hitro vpije.

Kiko Unlimited Stylo dolgoobstojna šminka
Ker na žalost pripravljam objavo o tej šminki, vas bom glede ocene pustila še malo čakati, saj sem zaradi nje ostala presenečena. Ali je bilo to mišljeno v pozitivnem ali negativnem smislu pa boste ugotovile kmalu.

LaBri Vilinska lepota, krema za specialno nego
Krema še ni uspela priti na vrsto za temeljito testiranje. Preizkusila sem jo samo dvakrat in takrat sem bila z učinkom zadovoljna. Mojo suho kožo na obrazu mi je za nekaj ur navlažila, poleg tega pa mi je všeč, da je ni potrebno veliko nanesti, saj se hitro vpije v kožo. Po nanosu je bila moja koža mehka in gladka.

Dvorec Trebnik kremni gel za roke
Gel sem prejela kot darilo ob nakupu drugega izdelka (kupila sem še šampon za mastne lase, z vonjem rožmarina, ki pa sem ga pozabila ujeti v objektiv). Priporočam! Gre za gel, z vonjem kokosa in menim, da je odličen za vse ljubiteljice omenjenega vonja. Roke prijetno navlaži in jih vidno nahrani. Rezultat so mehke in dišeče roke.

Golden Rose Velvet Matte šminka
Tudi ta lepotni produkt nujno potrebuješ! Trenutno je to moja druga GR šminka, ki je ne samo cenovno zelo ugodna, ampak je za svojo ceno tudi dobro kvalitetna. Šminka je mat, poleg tega pa je odlično pigmentirana in obstojna. Na mojih ustnicah brez popravka zdrži nekje 4-5 ure. Kmalu bo sledila tudi podrobnejša ocena.

Kiko Smart svinčnik za ustnice
Svinčnika imam v dveh različnih, a še zmeraj dovolj temnih odtenkih, ker imam takšne enostavno rajši. En deluje umazano oranžne barve, drugi pa vleče bolj na rjavo. Na žalost ju še nisem uspela preizkusiti, saj ju moram prej še fotografirati. Sta cenovno ugodna, poleg tega pa mislim, da bi mi znala biti všeč, saj sem prebrala, da imata kremno teksturo. Se pa še odločam, ali njuno oceno združim s Kiko šminko, ali pa rajši enostavno napišem ločeni objavi.

Avon Glow bronzer kroglice
Tudi bronzer kroglice bodo morale še malce počakati. Predvsem bi rada dobila malce barve na obraz, glede na to, da sem zelo bela in bleda, haha. Je pa res, da na splošno bronzerja do zdaj še nisem uporabljala ravno zaradi prej omenjenega problema. Vedno se bojim, da bo na moji svetli polti preveč izstopal, ker ne znam potemniti določene točke na obrazu. Vendar se bom tokrat potrudila, da se bom s pomočjo Avonovih kroglic tega tudi naučila.

Parfum Paris 0
Parfum sem kupila v Primarku, zanj pa sem odštela komaj 2,50€. Žal mi je, da nisem pogledala, na kakšen način se ga nanaša. Pričakovala sem pršilo, saj ga je tester tudi imel. Je pa res, da je bil tester večje embalaže, medtem ko sem se sama odločila za manjšo. Sicer mi vonj deluje sladko, a še vseeno dovolj nežno. Morda je premalo intenziven.

4 komentarji :

  1. Čudovite fotke, kot vedno. :)
    Mirati kremico za roke imam sama že nekaj časa in je super. Sem pa si kupila tudi GR šminko s katero sem zelo zadovoljna. Na začetku sicer čutim, da mi izsušuje ustnice, občutek ful suhih ustnic, se pa potem nekak navadim. :D Mogoče sem edino izbrala malo pretemno barvo za moj obraz. :)
    Glede Avonovih perlic pa mislim, da ne boš imela težav. So precej svetle in bolj blago pigmentirane, tako, da vse skupaj deluje zelo naravno in je komaj opazno. Bronzer, ki ga imam od Essence za svetlo kožo je veliko bolj opazen kot te perlice od Avona. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala Larisa :) Ja, krema je res super, posebej me je vonj pozitivno presenetil. GR tudi meni ustnice kar izsuši, zato ne maram mat šmink. Kupila sem si jo samo zato, ker je dobro obstojna :) Oh potem pa hvala bogu :D

      Izbriši
  2. Meni so Avonove kroglice zelo všeč, še dišijo mi glede an to,da me zadnje čase res vonji motijo:), bolj so mi kot blush, osvetljevalec, kot nek bronzer. Slikice pa saj Veš, prelepeee:)**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem pa super, ker nisem še uspela preizkusiti in sem se sprva malce ''ustrašila'' :) Hvala ti, draga Monika! <3

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!