NEGA ROK Z NARAVNO KOZMETIKO MIRATI


Tokratna objava je namenjena naravni kozmetiki Mirati. Z njenimi izdelki sem se prvič srečala pred kratkim, ko sem v test prejela njihovo kremo za roke. Ne samo, da sem imela možnost izdelek dobro stestirati, pač pa z njim sodelujem tudi v natečaju za Mirati ambasadorko, natančneje s spodnjo fotografijo. Ker pa moramo na razglasitev počakati še nekaj dni, sem se odločila, da vam predstavim omenjeno kozmetiko, in s tem tudi njihovo kremo za roke.

Pa začnimo s predstavitvijo naravne kozmetike Mirati.

Kozmetika je znana po kakovostni, edinstveni in vlažilni kozmetiki, njeni izdelki pa so narejeni v Sloveniji. Sestavine kozmetike prihajajo iz različnih držav po celem svetu. Vsebujejo certificirano organsko sestavino Ghee, ki ima zdravilno lastnost. Večina kozmetike ima kremno osnovo, ki je narejena iz olja in vode. Funkcija njihovih izdelkov je oskrba in vlaženje kože s potrebnimi vitamini in hranilnimi snovmi, ki pomagajo do lepe in zdrave kože. 

Sedaj pa moji vtisi testiranega izdelka.

Krema za roke je shranjena v 100 ml embalaži. Čeprav deluje klasično, jo lepa turkizna barva malce poživi. Vsebuje kombinacijo organskega masla Ghee, organske Aloe Vere in eteričnega olja pomaranče. Torej, same naravne sestavine. Vonj bi opisala kot sladek pridih poletja. Namreč, deluje prijetno sladko, spominja pa me na pijačo Cedevita, ki jo poleti najrajši pijem. Sama formula je oblikovana za vlaženje in zaščito rok pred vremenskimi vplivi, raznimi mili, detergenti in drugimi zunanjimi dejavniki. Lahka tekstura, ki je klasične bele barve, je ravno pravšnja, saj ni preveč gosta. Poleg tega je na roke ni potrebno preveč nanesti, ker se po površini lepo razporedi. V kožo se hitro vpije, za sabo pa ne pušča neprijetnih mastnih madežev. Sama kremo obvezno uporabim zjutraj in zvečer, še kako prav pa pride tudi, ko končam z umivanjem posode in ko pridem iz službe. Moje roke veljajo za suhe in razpokane, zato je bil rezultat kreme hitro viden. Po nanosu so bile dišeče kot tudi vidno nahranjene, mehke ter gladke. Če povzamem, mi je krema všeč predvsem zato, ker je narejena iz naravnih sestavin in ker dejansko deluje. V primeru, da še niste našli prave kreme, je ta odlična rešitev za suhe ter razpokane roke. Zanjo boste odšteli 12,31€.

Klikni tukaj in naroči izdelek. Hkrati do 31. avgusta poteka akcija, v kateri boste poleg enega izdelka dobili 2 gratis!

4 komentarji :

  1. Priznam, če ne bi spremljala blogeric, najbrž ne bi slišala za to znamko. Ampak zdaj ko sem prebrala že tok pozitivnih komentarjev sem nekak radovedna glede izdelkov. Sploh bi se splačal uporabit to akcijo. Drugač, čudovite fotke in pa super luškan outfit. :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na našem trgu je res ogromno znamk, za veliko od njih še tudi sama ne vem :D Se pa akcijo splača izkoristiti, še posebej glede na ceno :) In pa najlepša hvala! <3

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!