IZLET V ROMANTIČNO VERONO IN ČUDOVITI SIRMIONE


Prejšnji vikend sva z mamo obiskali Italijo, natančneje Verono in Sirmione. Verona mi je bila že znana, saj sem jo obiskala lani v času božiča. Za ponoven obisk sem se odločila zato, ker me je zanimalo, kako je videti poleti. Naj dodam, da je bila cena višja zato, ker je bil v ceno vštet še obisk mesta Sirmione. Vsekakor sem v dilemi, ali pisati organizaciji ali ne, saj sva bili nad izletom izredno razočarani.

Torej, najin dan se je začel s čakanjem na avtobus v Celju, odšli pa smo malce čez 4. uro zjutraj. Pobirali smo še v Ljubljani in Sežani, po vrhu pa smo bili združeni s skupino, ki je imela v ceno izleta v Verono všteto še Zoo safari. V Verono smo prišli malo pred 11. uro. Dan nam je bil naklonjen, saj smo imeli lep, sončen in predvsem vroč dan. Sama nisem pomislila na to, da bi s sabo vzela izdelek z ZF, saj je bilo sonce kar močno. Medtem ko smo mi začeli z ogledom Verone, se je ostala skupina peljla proti Zoo safariju. Tukaj sem morda pogrešala več prostega časa. Sam ogled mesta je trajal do 14. ure, vmes smo imeli samo pol ure odmora. Naj dodam, da je bil naš vodič že sivolas, po vrhu je bil večkrat zmeden. Kot prvo, na začetku nas ni preštel in tako ni vedel, koliko posameznikov šteje naša skupina. In ker tega ni storil, smo vmes ''pozabili'' na dve punci, ki ju je kasneje potem tudi našel. V tistih 30.-ih minutah sva izkoristili za obisk trgovin kot so Kiko, Sephora, Douglas, M.A.C. in Bershka. Praznih rok se nisem vrnila iz Sephore, Bershke in Kikota. Nato smo se ob 14. uri zbrali in odpravili proti točki oz. mestu, kjer bi pričakali avtobus. Avtobus je zamujal slabo uro! Tako smo se točno ob 15. uri odpravili proti mestu Sirmione. Ta čas je ostala skupina spoznavala Verono. Do mesta smo imeli pol ure vožnje in potem sledi največje razočaranje. Vstop v mesto je bil zaprt iz vseh koncev. Namreč, potekalo je tradicionalno tekmovanje, šlo je za triatlon. Še pred tem je vodič rekel, da je v načrtu, da bomo v mestu minimalno dve uri, v Verono pa se bomo po ostalo skupino vrnili ob 18. uri. Vendar ni bilo nič iz tega. Vhod v mesto smo iskali dve uri in pol, veste koliko časa je to? V mesto nam je uspelo priti malo pred 18. uro. Ko smo izstopili iz avtobusa, smo dejansko zelo hitro hodili, že skorajda tekli, da nam je vodič lahko pokazal tisto, kar nam je želel. V mestu smo bili samo pol ure, od tega smo 15 minut čakali na stranišče. Tako rečeno ... Plačala sem ogled dveh mest, dobila pa sem samo, od tega izgovor, da niso vedel za tekmovanje in da o tem niso bili obveščeni, kljub temu, da se to tekmovanje odvija vsako leto. V bistvu še teh 15 minut ogleda mesta ne bi dobili, če ne bi ena izmed potnic na glas rekla, da bomo pa še mi zanalašč zamujali in da nas bo skupina čakala tako kot smo pred tem mi njih. In potem, ko smo spet bili na avtobusu, je prišlo do hudega neurja. Začelo je na polno deževati, pihal pa je tudi močan veter. Medtem ko smo se peljali nazaj proti Veroni, nas je ta situacija spremljala še naprej. Ko smo prispeli, je padal rahel dež, tu in tam je padla kakšna kapljica. Nato pa je zopet začel padati močan dež, prisoten je bil tudi močan veter, ob tem pa je začela padati še toča. Ko je prišla še ostala skupina na avtobus, so bili vsi čisto mokri. Sprva so rekli, da smo zamujali in da so nas čakali eno uro (tako kot pred tem mi njih) ter da, če bi prišli 5 minut prej, bi bilo v redu. Potem pa, ko smo jim mi dejali, da so oni dejansko imeli kaj od izleta, se pravi od Zoo safarija in Verone ter da mi od ogleda zadnjega mesta nismo imeli nič, so bili samo tiho. V Celje smo tako prispeli malo čez polnoč.

Če povzamem ... Naša skupina se je vozila skorajda cel dan. Edino, kar ni bilo vožnje, so bile 3 ure v Veroni in pol ure v mestu Sirmione. Zadnje mesto tako nismo uspeli pogledati tako kot bi si morali. Od tam imam najmanj utrinkov, pa bi si jih želela več, saj je mesto zares čudovito. Slovi po jezeru, v katerem se ljudje veselo kopajo, po vrhu pa je tudi okolica lepo urejena. Predvsem so mi bile všeč stavbe, ki so bile zanimivih barv in oblik. Imajo tudi možnost kampiranja. Če bi bila blizu doma, bi se za takšen dopust takoj odločila. 

Zdaj pa mislim, da bom zbrala pogum in agenciji napisala pritožbo. Da pa vam dam še eno primerjavo ... Lani sem za izlet v Verono plačala 30€, letos pa za Verono in Sirmione skupaj 44€. Mislim, da je 14€ že nekaj. Čeprav vem, da denarja nazaj ne bom dobila, bom vseeno naredila to, kar je edino prav.

4 komentarji :

  1. Škoda za to organizacijo. :( Prav je, da jim napišeš! Izgleda pa res lepo drugače. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, sem potem čisto pozabila :/ Jaaa, lepo do amena!

      Izbriši
  2. Valentina imam podobno izkušnjo. Sicer nevem s katero agencijo si šla, pa vseeno delim še mojo izkušnjo. Lani sem šla na enodnevni izlet v Zagreb. Plačala sem okoli 30 evrov, kar se mi je zdelo kar poceni. Prve ''težave'' so bile že zjutraj; dobili naj bi se na parkirnem prostoru in tam bi nas pobral abtobus. Nakar je prišel kombi (!) in smo se potem z njim (vsi natlačeni) peljali do Zagreba. Vodička nas ni preštela, čeprav nas je bilo malo. Tudi, ko nam je razkazovala znamenitosti v samem centru je vse potekalo tako na hitro. Zelo malo prostega časa, za povrh vsega pa smo na koncu še čakali naš prevoz (torej kombi). Podobna zgodba se mi je zgodila, ko sem šla v Budimpešto.
    Se res pozna na orgainzaciji; če daš več denarja je vse boljše. Npr., ko sem šla v Španijo in sem šla s Palmo je bilo vse super, vodiči so vedeli praktično vse (od mestnih zapor naprej) in vse je lepo potekalo.
    Če plačaš manj še ne pomeni, da si lahko privoščijo tako slabo organizacijo.

    Upam, da moj komentar ni predolg.

    LP, Vesna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojoj, potem si tudi ti imela smolo :/ Hja, včasih se res splača dati več denarja, ampak po navadi sem takrat imela še večjo smolo. Sem že nekajkrat več plačala, pa ni bilo vredno :/ Meni je samo škoda, da nisem dovolj iznajdljiva, da bi sama vse skupaj organizirala, kar verjamem, da bi bilo veliko boljše.

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!