KAJ SEM DOBILA ZA ROJSTNI DAN?


Rojstni dan! Sama se ga še vedno veselim, čeprav bi se ga morala malo manj, glede na to, da se vsako leto postaram. Nekaj dni nazaj, natančneje 3. julija, sem praznovala 22. rojstni dan. Sam dan se je začel kot vsak običajen, le da je tokrat moj telefon večkrat zazvonil, saj sem prejela kar nekaj voščil. Nato sem se odločila, da ne bova doma pripravljali kosila, ampak sva zato zavili v Parižlje, v restavracijo Gostilna & picerija Parižlje (bivši Štorman). Sem občasno zahajam ravno zaradi odlične hrane. Predvsem mi je všeč, da hrano dostavijo zelo hitro. Jedli sva govejo juho, za glavno jed pa sem izbrala piščančjo tortiljo, ki je bila res zelo dobra, mami pa je jedla svoj tradicionalni dunajski zrezek. Za sladico sem izbrala cesarjevo sladico, pri kateri sem dobila čokoladno tortico, dve kepici sladoleda - vanilijo in jagodo - smetano, borovnice, piškot in preliv iz gozdnih sadežev. Na koncu sva si sladico kar razpolovili, saj jo je bilo enostavno preveč. Je bila pa zelo dobra.

Zdaj pa k darilom, začela pa bom z mojo mami. Obe sva obisk Verone izkoristili, mami za nakup, jaz pa za nove pridobitve. V Sephori mi je kupila Benefit maskaro, ki naredi res nor volumen. O tem sem se lahko prepričala na lastne oči že v sami trgovini, saj jo je prodajlka najprej preizkusila na mojih trepalnicah. Nato sem izbrala še Sephorino kremo za roke, z vonjem borovnice. Nato sva šli še v drogerijo Kiko, kjer sem dobila dve šminki, o katerih pa bom kaj več povedala v naslednji objavi. Vzela sem še lak za nohte, ki je čudovitega nežnega odtenka, v kombinaciji z lila in bordo rdečo. Nekaj dni nazaj pa me je mami presenetila še z OPI lakom za nohte in Victoria's Secret vodico za telo. Lahko rečem, da mi je rojstni dan res polepšala.

Presenetile so me tudi moje sodelavke. Ko sem za svoj rojstni dan ravno končala z glavno jedjo, sem dobila klic iz trgovine Mango. Sodelavke so mi po telefonu zapele pesem in mi voščile, naslednji dan pa sem od vseh prejela še Milkino čokolado ter Namine bone. Bone sem nekaj dni nazaj izkoristila za nakup lepe roza obleke.

Dan kasneje sem se dobila s Saro in Katjo. Najprej smo šle na kosilo v picerijo Verona, tam pa sem se najedla zares dobre hrane. Tudi onidve sta me lepo presenetili, saj je bilo darilo čisto zame. Zadeli sta vsak del darila! Prejela sem L'Occitane en Provence set štirih gelov za prhanje potovalne velikosti (kozmetika je ena izmed mojih najljubših), Kiko deodorant in bon v vrednosti 10€ za nakup v Golden Rose. Tiste, ki me berete, potem veste, da so čisto vse zadele.

Še dan kasneje pa sem se dobila s Tamaro in Natalijo (Our way everyday) ter Barbaro. Lahko bi rekla, da sem od njih dobila najbolj unikatno darilo. Zakaj unikatno? Nekako sem predvidevala, da se bom letos lahko malo nasmejala. In res sem se! Namreč, darilo je bilo unikatno zato, ker je bilo zavito v plenico. Tipično za vzgojiteljice, kajne? Potem, ko sem odprla plenico, sem najprej zagledala napis Essie. Saj poznate mojo obsesijo s to znamko, a ne? Prejela sem Essie bazo za učvrstitev nohtov. Zraven je bil še Catrice lak za nohte, v čudovitem nežnem bordo-rdečem odtenku, ki vsebuje rahle bleščice. Do danes sem pojedla že tudi nekaj sladkega, kar je bilo del darila, in sicer bonbone ter musli tablice. Prejela pa sem še knjižico, z naslovom Malica v službi. Tisti, ki me spremljate na Snapchatu (valentinapoljak), že veste, da sem nekaj časa nazaj za malico v službi imela narezano korenje in papriko. V tej knjižici bom zdaj dobila še kakšno idejo. Kot zadnje pa sem prejela še knjigo, z naslovom Palačinke in vaflji, saj zelo rada eksperimentiram s palačinkami.

Vsekakor bi se želela zahvaliti vsem, ki ste mi rojstni dan polepšali na tak ali drugačen način. Hvala za vsa lepa voščila in praktična darila. Jaz vas imam vse rada! V primeru, da niste pogledali videa in bi ga želeli, potem kliknite spodaj. Vesela bom tudi kakšnega všečka in komentarja, ne pozabite pa se naročiti na moj kanal.

2 komentarja :

Thank you for all your lovely comments!