MESEČNI FAVORITI #4


Mesec julij se počasi približuje h koncu, zato mislim, da je čas, da napišem nekaj besed o izdelkih, ki sem jih ta mesec največ uporabljala. Priznati moram, da sem med drugim presenetila tudi samo sebe, saj so me nekateri produkti pozitivno presenetili - predvsem tisti, za katere sem mislila, da jih sploh ne bom uporabljala.

Avon bronzer kroglice
Izdelek moram nujno izpostaviti! Ko sem ga prejela, sem bila rahlo v dvomu, saj do zdaj bronzerja nisem uporabljala, ker sem se bala, da bo preveč izpostavljen na mojem bledem obrazu. Vseeno sem se odločila, da dam kroglicam priložnost. Ko sem izdelek odprla, sem takoj zaznala nežen, dišeč vonj. Takoj za tem pa sem bila pozitivno presenečena nad tem, kako lepo se je bronzer videl na mojem obrazu. Glede na to, da gre za dokaj svetel odtenek, je na meni videti res rahlo, nežno in sploh ne preveč močno. Moj obraz tako naredi bolj zagorel, kar mi je za poletni čas odlično. Vsekakor si dneva brez omenjenega izdelka ne predstavljam, zato ga z veseljem uporabljam vsak dan.

Avon Big & multiplied volume maskara
Maskara obljublja volumen, ta pa pri meni zmeraj igra pomembno vlogo. Sama krtačka je kar velika v primerjavi z drugimi, ščetine pa so ravno prav goste. Obljubljen volumen je po dveh nanosih lepo viden, med drugim trepalnice tudi rahlo podaljša. Edino malo me moti to, da mi občasno lepi trepalnice med seboj, tu in tam pa je vidna tudi kakšna grudica. Vseeno pa je volumen tisti, ki me je prepričal v nadaljno uporabo, hkrati pa mi predstavlja velik plus.

Avon Nailwear pro+ lak za nohte, odtenek Minty
Ko sem zagledala ta lak za nohte, je bila ljubezen na prvi pogled. Seveda me je takoj prepričal sam odtenek, saj prisegam na nežne barve, predvsem pa sem poleti ljubiteljica pastelnih odtenkov. In takšen je tudi ta. Gre za nežen mint odtenek. Za dobro pigmentacijo sta potrebna dva nanosa, sam lak pa je obstojen približno 5 dni.

Avon Luxe eyeliner
Ta mesec sem kar pogosto posegala po tekočem črtalu, kar me je presenetilo. Eyeliner mi je bil vedno tako lepo videti na očeh, vendar pa meni nanašanje nikoli ni šlo dobro od rok. Ampak vaja dela mojstra. Mislim, da sem se ta mesec izboljšala, saj mi je uspelo, da je bila črta videti na obeh očeh enako in ne na eni daljše, na drugi pa krajše. Všeč mi je, da je eyeliner dobro pigmentiran kot tudi obstojen cel dan. Mi je pa malce moteč sam nanos, saj deluje kot čopič in ne kot svinčnik, slednjega pa v roki lažje držim, s tem pa imam zagotovljen enostavnejši nanos. 

Rimmel Stay Matte matirajoči puder
Puder predstavlja moj prvi izdelek kozmetike Rimmel, kupila pa sem ga iz radovednosti. Pomirja kožo in vsebuje prvi naravni kompleks z bombažem, kamilico in kumaro, kar tvori prijeten vonj. Kožo matira do 12 ur, pa vendar sem opazila, da mi malce maši pore. Dobro je, da ne vsebuje olj. Primeren je za mastno in problematično kožo. Moja koža je sicer suha, vendar zjutraj in zvečer poskrbim za navlažitev, tako da s tem potem nimam problemov.

Catrice puder High Glow Mineral Highlighter
Seveda sem razmišljala o TheBalm osvetljevalcu, vendar sem takoj našla cenejšo repliko, s katero sem zelo zadovoljna. Govora je o Catrice osvetljevalcu, za katerega sem odštela dobrih 5€. Ličnice lepo osvetli, uporabim pa ga še na nosu in nad ustnico. V kombinaciji z Avon bronzer kroglicami je videti zelo lepo. Ne le, da je dobro pigmentiran, hkrati je tudi obstojen cel dan. Če ti je prejšnjega zmanjkalo, potem ti tega toplo priporočam.

Catrice rdečilo za lica, 020 Rose Royce
Obožujem rdečila za lica omenjene kozmetike, saj me do zdaj še niso razočarala. So odlično pigmentirani, na obrazu obstanejo cel dan, vsebujejo pa vitamina C in E. Rezultat so lepo poudarjene ličnice. Omenjeni odtenek sicer deluje zelo nežno, saj gre za kombinacijo rdeče in roza. Rdečilu gre zahvala, saj mojemu obrazu da malo barve in svežine.

Golden Rose Rich colour lak za nohte, odtenek 06
To je moj prvi lak za nohte omenjene kozmetike. Letos sem si v svoji zbirki lakov zaželela enega poletnega, bolj živahnega, zato sem izbrala ta čudovit oranžen odtenek. Všeč mi je sam čopič, ki ni preveč širok, saj tako olajša sam nanos. Za dobro pigmentacijo sta potrebna dva nanosa, obstojen pa je približno 4-6 dni. 

Revlon Cosmetics ColorStay dolgoobstojni matirajoči tekoči puder SPF 15
Med drugim je tudi ta puder moj prvi izdelek kozmetike Revlon. Priložnost sem mu dala zgolj zato, ker so ga punce zelo hvalile. Iskala sem puder, ki bi bil dovolj svetel in dobro prekriven. Sprva moram omeniti samo doziranje, zaradi katerega je nanos veliko lažji. Tekstura sicer ni ravno lahkotna, se mi zdi, da ga je boljše uporabljati pozimi. Kupila sem najsvetlejši odtenek, ki je drugače namenjen mastni in mešani koži, vendar pa je za moj obraz še zmeraj pretemen. Všeč mi je, da vsebuje ZF 15, kar je boljše kot nič. Od njega sem pričakovala dobro prekrivnost, vendar pa ga z lahkoto primerjam s kakšnim od Catrice, saj me prekrivnost ni preveč presenetila. Med favoriti se je znašel zgolj zaradi ZF, saj med ljudi ne grem rada brez pudra, hkrati pa ne želim, da me opeče sonce.

4 komentarji :

  1. Jaz pa teh Avonovih kroglic sploh ne morem uporabljati kot bronzer, edino kot osvetljevalec. Avonov Minty je pa yummy, jaz sem čisto zaljubljena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aja, jaz sem bleda kot sneg, zato mi pride kot nežen bronzer res lepo :) Jaaa, z odtenkom so čisto zadeli! :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Sem šele zadnjič videla, da je enako parkiran tudi bronzer, pa ga bom mogoče celo vzela :) Highlighter mi je pa super :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!