LEPOTNE NOVOSTI #1


Odločila sem se, da objav o mesečnih pridobitvah ne bo več, ker se mi jih včasih enostavno preveč nabere, zato jih posledično težko zberem na kupu tako kot bi si to želela. Tako bodo od zdaj naprej sledile objave, z naslovom Nove lepotne pridobitve. Ko se mi jih bo nekaj nabralo, bom takoj spisala objavo, s tem pa bom sebi malo olajšala delo. Prejšnji mesec sem dobila kar veliko lepotnih izdelkov, zato bom tokrat pisala samo o določenih. Če se vprašaš, od kod jih imam toliko, je razlog ta, da sem prejšnji teden praznovala rojstni dan. Večino izdelkov sem prejela kot darilo, nekatere pa sem kupila tudi sama. Zdaj pa si poglejmo en del novih pridobitev, drugi del pa bo sledil kmalu.

Victoria's Secret vodica za telo Passion Struck, 250 ml
Vodico sem prejela kot del darila od moje mami. Glede na to, da sem v preteklosti že uporabljala mleko za telo omenjene znamke, nad njim pa sem bila zelo navdušena, sem se te vodice seveda razveselila. V embalaži, ki je lepe oranžne barve, jo je kar 250 ml. Vendar pa sem prepričana, da mi jo bo hitro zmanjkalo. Vonj je tvorjen iz fuji jabolk in vanilijeve orhideje, kar pomeni, da gre za sladek vonj. Čez čas se sladkost prelevi v nekaj nežnega in prijetnega. Ne samo, da vodica kožo odišavi, temveč je primerna tudi za zdajšnje vroče dni, saj jo dobro navlaži.

Balea micelarna čistilna voda z vodo pomarančnih cvetov, 400 ml
Ker sem nujno potrebovala micelarno vodo, sem se odločila, da tokrat preizkusim Baleino. Za smešno nizko ceno sem jo dobila v kar 400 ml embalaži. Namenjena je suhi ter občutljivi koži in ne vsebuje parfumov ter alkohola. Ima tri funkcije, in sicer čisti kožo, odstrani ličila, hkrati pa je obrazna vodica. Ličila res dobro odstrani, vendar pa z njo ne priporočam odstranjevanja maskare. Sama sem jo poizkusila odstraniti, vendar so me potem močno pekle oči. Vsebuje nežen vonj po pomarančni, po nanosu pa je bila moja koža očiščena kot tudi gladka na otip.

Essie baza za učvrstitev nohtov
Lak sem prejela kot del darila od Tamare in Natalije (Our way everyday) ter Barbare. Vse tri poznajo moje stanje nohtov, ki je zelo slabo kot tudi obsesijo na znamko Essie. Sama formula je obogatena z vitaminom E, ginkgo bilobo in sestavino za učvrstitev. Baza se lahko uporabi tako na lakiranih kot nelakiranih nohtih. Nanese se jo en sloj kot osnovo, bazo-podlak. Nato se nanese 2 sloja Essie barve in še en sloj Essie nadlaka. Sicer baze še nisem uspela preizkusiti, vendar ko jo bom, bom poročala. Še prej moram nohte spraviti v red, saj so trenutno v obupnem stanju.

L'Occitane en Provence komplet gelov za prhanje, 4 x 75 ml
Gele za prhanje sem dobila kot dela darila Sare in Katje. Obe dobro vesta, da noro obožujem izdelke omenjene kozmetike. Nekatere gele sem že prejela in sem se razveselila, da jih bom zopet lahko, druge pa bom preizkušala še z dodatnim zanimanjem. V kompletu sem tako prejela gel za prhanje in kopel Češnjev cvet, gel za prhanje Potonika, mandljevo olje za prhanje ter gel za prhanje in kopel Vrtnice. Vsi štirje geli so lepega vonja, njihova naloga pa je, da kožo nežno očistijo in jo prefinjeno odišavijo. Naj dodam, da so potovalne velikosti, kar je meni zelo priročno.

Opi lak za nohte, This Cost Me a Mint
Lak za nohte sem prav tako prejela kot del darila od moje mami. V svoji zbirki lakov še nisem imela nobenega iz omenjene znamke. Cena laka je kar visoka, zato sem vesela, da bom imela možnost enega dobro testirati. Poleg tega obožujem pastelne odtenke, po katerih najrajši posežem ravno v zdaj v poletnem času. Omenjeni lak ima nežen pastelen odtenek. Lahko bi rekla, da gre za mint odtenek. Trenutno ga imam na nohtih, vendar komaj drugi dan, zato o obstojnosti za enkrat še ne morem govoriti. Za dobro pigmentacijo sta potrebna dva nanosa, poleg tega pa mi je všeč, da se kar hitro posuši.

Kiko lak za nohte, 365 Tattoo Rose
Tudi ta lak za nohte sem prav tako prejela kot del darila od mami. V zbirki lakov imam zdaj štiri odtenke omenjene znamke, sicer malo, ampak zame dovolj. Njihovi laki so dokaj kvalitetni, dobite pa jih lahko za smešno nizko ceno. V ta lak sem se zaljubila ravno zaradi odtenka, glede na to, da nisem ljubiteljica živih odtenkov. Gre za nežno lila barvo, z roza podtonom. Za dobro pigmentacijo sta potrebna dva nanosa, z nadlakom pa je obstojen približno 4-5 dni.

Catrice lak za nohte, 03 My Satin Ballet Shoes
Lak za nohte je bil prav tako del darila od Tamare, Natalije in Barbare. Od nizkocenovnih lakov najrajši uporabljam ravno od Catrice, ki ima pri meni prav posebno mesto. Njihovi laki so dobro pigmentirani kot tudi obstojni približno 5-7 dni. Pri tem laku gre prav tako za odtenek, v katerega sem se takoj zaljubila. Je nežne bordo rdeče barve, z roza podtonom, vsebuje pa rahle bleščice. Meni je idealen za zdajšnji čas. Komaj čakam, da ga nanesem.

Catrice puder High Glow Mineral Highlighting
Sramota, da doma nisem imela niti enega osvetljevalca za obraz. Nanj sem nekako vedno pozabila. Zato sem se odločila, da ga preizkusim od Catrice. Všeč mi je, da vsebuje drobne bleščice, saj s tem moja lička naredijo sijoč look. Ni ga potrebno veliko nanesti, saj je dobro pigmentiran, poleg tega pa je obstojen cel dan.

Kiko Unlimited Stylo šminki, 05 Orage in 012 Burgundy
Prejetih izdelkov še vedno ni konec. Šminki sta bili zopet del darila od mami. Mislim, da sva obisk Verone dobro izkoristili (še posebej jaz, hehe). Odtenek 05 je oranžen, izbrala pa sem ga po pomoti. Nisem ravno za takšen odtenek, se mi zdi, da mi ne pristaja. Odtenek 012 pa je kombinacija bordo rdeče in vijolične. Oba odtenka delujeta močno, še posebej 012, pri katerem gre za temen odtenek. Sta odlično pigmentirana in zares dobro obstojna. Na mojih ustnicah obstaneta tam nekje 9-10 ur. Doma imam še en odtenek, zato lahko kmalu pričakujete objavo, saj so zame te šminke enostavno must-have. Lahko bi rekla, da so cenejši nadomestek M.A.C. šmink.

10 komentarjev :

  1. Super objava :) Tole vodico za telo si vedno ogledujem pa nikoli ne vzamem, naslednjič je definitivno moja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Jaz sem komajda izbrala enega, sem se med tremi odločala :D Ampak tale mi pa res zelo lepo diši :)

      Izbriši
  2. Komaj čakam, da vidim, kako Catrice lakec pride na tvojih nohtih! :) Sem preizkusila tole Baleino micelarno, pa mi je v redu, edino kar me moti, je to, da se je prehitro vlije preveč na vatko - potem peče, ker pride v oko, če pa je je na vatki ravno prav, nism opazila iritacije, tako da si jo mogoče tudi ti malo preveč namočila. :) Super objava drugače in poročaj o bazi! <3 (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počakam, da nohtki malo zrastejo, potem pa bom naredila posebej objavo s tem lakom :) Že sama komaj čakam, da ga preizkusim :) Glede micelarne sem pa kar previdna. Ko sem odstranjevala maskaro, sem jo na vati imela res zelo malo, pa mi je bilo vseeno preveč občutljivo :/ Bom! Hvala vam še enkrat, vsem trem <3

      Izbriši
  3. Jaz sem si lani decembra kupila ta paket 4ih L'Occitanovih šamponov za prhanje pa so mi popolni. :) Zelo lepo dišijo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se spomnim, da si bila ti ta srečnica s temi geli :P Jaaa verjamem. Dva sem že pred časom uporabljala. Če že, imam najrajši njihove gele za prhanje in kreme za roke :)

      Izbriši
  4. Tvoja mama ima odličen okus za darila! VS vodico in Essie lakec bi bila zame popolno darilo. :)
    Se pa ne bi branila tudi kakšnega L'Occitan izdelka, ta oljni gel za prhanje bi bil ravno zame. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tokrat je hotela, da sem zraven, tako da ja, darila so bila preveč wauuu :P

      Izbriši
  5. Same čudovite stvari. :)
    Na L'Occitane izdelke pa sem jaz tudi nora. :P

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!