SLOVENSKE BLOGERKE O SONČENJU: BELA POLT JE ZDRAVA


Bela polt je zdrava! Priznam, da sem se tega začela zavedati šele pred nekaj leti, potem pa me je doletela pamet. 

Že od malega veljam za svetlokožko, vendar pa, ker sem kot otrok veliko časa preživela na soncu, je bila moja koža zmeraj lepo porjavela. Seveda je za mojo zaščito kože skrbela moja mami, ki je zame vedno izbrala izdelek z ustreznim ZF. Potem pa, ko sem vstopila v srednjo šolo, o porjavelosti ni bilo več ne duha ne sluha. Že takrat mi je bila porjavelost zelo všeč in priznam, da mi je tudi zdaj. Le, da takrat nisem pravilno razmišljala. Odločila sem se za solarij, ki sem ga obiskovala samo eno poletje, za sabo pa sem imela približno 10 obiskov. Nato sem z obiskovanjem prenehala. Razlog je bil ta, da sem bila še vedno bela. Od takrat sem začela z rednim pregledom kožnih znamenj, saj sem opazila, da sem jih vsako leto pridobila lepo število, pa tudi postajali so mi sumljivi. Potem pa se je pred nekaj leti dermatologinja odločila, da bo potrebno odstraniti tri znamenja, ki so že kazali znake nevarnosti. Od takrat se je moje stanje o porjaveli koži spremenilo. Glede na to, da že nekaj let nisem bila na morju in da vseeno grem rada popoldne na sprehod, bom zmeraj uporabila ZF kot do zdaj, o solariju pa ne bom nikoli več razmišljala.

Kaj pa Afroditina marmelada? Marmelada je lani postala izdelek poletja. Punce so objavljale fotografije in primerjale rezultate. Kupila sem jo tudi sama, ker sem bila res radovedna. Ne vem, kako so to prakticirale ostale punce, vendar pa sem sama pred nanosom marmelade uporabila ZF, ki pa ga marmelada nima. Rezultatov nisem videla, bila sem enako bela. Morda je nisem pravilno uporabila? Vseeno pa ... Proti uporabi tega izdelka nimam nič proti, v primeru, da se kombinira z ZF.

Ne bom pa nikoli razumela tistih punc, ki zmorejo cel dan preživeti na soncu, po vrhu še v ta hudi vročini, ki je najbolj škodljiva. Moje sončenje je bilo zmeraj videti tako, da sem bila na soncu približno 20 minut, potem pa sem šla pod senco. Med 12. in 16. uro me na soncu sploh ni bilo videti.

In zakaj je bela polt zdrava? Zato, ker s tem zmanjšate tveganje za nastanek gub na stara leta kot tudi preprečite nastanek kožnega raka, za katerega vsi vemo, kakšna zahrbtna bolezen je. Mislim, da kože ni vredno uničevati. Imejte jo radi takšni kot je, ne glede na to, ali je bela, rumena, rjava. Vedno se bo našlo nekaj, kar nam ne bo všeč, vendar tako nam je bilo dano. In ne ozirajte se na druge, kajti zdravje je na prvem mestu, saj edino to šteje.

Na fotografijah so izdelki, ki jih uporabljam že nekaj let kot tudi izdelki, ki sem jih na novo pridobila in še čakajo na testiranje. Vsekakor sem zadovoljna z Niveinimi izdelki, za katere sem do zdaj vedno izbrala pravi ZF, poleg tega pa sem res imela občutek, da je moja koža zaščitena. Med vsemi izdelki bi izpostavila ravno gel po sončenju kozmetike Just, za katerega bi lahko rekla, da je moj favorit. Favorit zato, ker ima zame dva učinka. Prvi je sicer ta, da v primeru opeklin, le-te dobro ohladi. Vendar pa, ker pri meni do opeklin pride zelo redko, ravno zaradi ustreznega ZF, ga rada uporabljam iz drugačnega zornega kota. In sicer, ker ne prenašam dobro toplejših prostorov kot je pri meni doma, si pomagam s pomočjo gela. Nanesem ga v manjši količini, razmažem po rokah in nogah ter s tem zagotovim takojšnje hlajenje kože. Občutek je fenomenalen! Spodaj pa preveri, kaj o beli polti menijo ostale blogerke.


2 komentarja :

  1. Se čisto strinjam, super objava!
    Sicer nisem še nikoli obiskala solarija, sem pa se včasih rada veliko sončila brez zaščite. Pogosto je sonce povzročilo opekline moje kože ter povzročilo pigmentacijske madeže, ki pa so na srečo vidni samo na ramenih, vsaj obraz sem si takrat vedno zaščitila. ;)
    No sedaj pa ne grem več iz hiše brez uporabe ustrezne zaščite, priznam pa, da se še vedno rada posončim, predvsem, ker je prijetno. To izvajam po 18-i uri, ko sonce ni več tako močno. Glede svoje dokaj svetle kože pa uporabljam samoporjavitvene izdelke in tako že na začetku poletja izgledam zagorelo, obožujem zagorelo polt pa čeprav jo pričara samoporjavitev in bronzer. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kateri samoporjavitveni izdelek ti je pa super? Jaz ne upam uporabljati. Se bojim, da bom ''flekasta'' in da se bo vse poznalo na oblačilih :/

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!