Z DEZODORANTOM BOROTALCO INTENSIVE V BREZSKRBNO POLETJE


Kozmetika Borotalco je meni že lep čas dobro poznana. Odkar sem našla njihove dezodorante, jih ne menjam za nič na svetu. Mislim, da jih uporabljam minimalno 3 leta, če ne še več. Mirne volje lahko rečem, da sem zadovoljna uporabnica. Vsak dezodorant, ki je na našem trgu predstavljal novost, je vedno končal pri meni doma. Zato sem bila še toliko bolj vesela, ko sem dobila možnost testirati nov dezodorant Borotalco Intensive

Dezodoranti Borotalco so znani po tem, da nudijo intenzivno zaščito, ki je namenjena aktivnim osebam, ki potrebujejo več zaščite in svežine. Poleg tega s pomočjo posebnega pudra uravnavajo prekomerno potenje.

Kako deluje zgoraj omenjeni dezodorant?

Embalaža je videti minimalistično, gre za kombinacijo bele in sive barve. Na sprednji strani lahko vidimo nekaj informacij kot so, da ne vsebuja alkohola, daje 48-urno zaščito in deluje kot roll-on. Sicer res odlično, da ponuja toliko ur zaščite, vendar pa če realno pogledamo, se vmes še tuširamo, kar potem pride na 12-24 ur. Glede na to, da ne vsebuje alkohola, je učinkovit tudi na občutljivi koži, saj med uporabo ne bo prišlo do draženja. Predvsem pa obožujem roll-on sistem, saj se mi zdi, da je s tem nanos lažji in učinkovitejši. Pršila name niso nikoli delovala dobro, sem se ravno tako potila, včasih še celo preveč. Dezodorant vsebuje rahel, a dovolj nežen vonj, ki ni moteč.

In zakaj mi je dezodorant všeč?

Najprej moram opisati situacijo, s katero sem se srečevala nekaj let nazaj. Neprestano sem se potila, vendar pa, ko je prišlo poletje, je bila situacija katastrofalna. Takrat se je znojenje povečalo, vonj pa je bil izredno neprijeten. In ne samo to. Na oblačilih so se videli madeži, ki so se po vrhu težko oprali. Potem, ko sem se odločila dati priložnost Borotalcu, se je situacija izboljšala. Malce se še potim, vendar pa vonj ni več neprijeten, poleg tega madežev na oblačilih sploh ni. Situacija je enaka z vsakim novim dezodorantom Borotalco. In to je razlog, zakaj ga ne menjam.

4 komentarji :

  1. Jaz ga moram še potestirati, sem bila pa lani zadovoljna s sprej deodoranti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. najboljši deodoranti daleč naokoli :) prisegam na njih že kakšno leto in pol 😊

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!