ZAKAJ PRIPOROČAM GOLDEN ROSE VELVET MATTE ŠMINKE?


Današnja objava je namenjena kozmetiki Golden Rose. Z omenjeno kozmetiko sem se prvič srečala na prvi konferenci lepotnih blogerk, saj smo kot darilo prejele nekakšen kupon, s pomočjo katerega smo si lahko brezplačno izbrale šminko. Od takrat sem šminko uporabljala kar nekaj časa in glede na rezultat sem se odločila, da kupim še drug odtenek. Šminki me vsekakor nista razočarali, saj sem v njima videla same pozitivne lastnosti.

Šminki sta shranjeni v bordo rdeči mat embalaži z zlatim napisom, kar mi je bilo sprva malo zanimivo, saj sem večinoma vajena črnih embalaž. Ko sem odprla embalažo, sem takoj zaznala sladek vonj, ki pa mi ni moteč. Kot pove že samo ime šminke, gre za mat teksturo. Pri nanašanju močnejšega odtenka je potrebna natančnost, saj se hitro naredi in posledično vidi kakšen ''kiks''. Sama nanesem dva sloja šminke, včasih celo tri, čeprav sta dva vsekakor dovolj. Rezultat je za res odlična pigmentacija. Nekaj časa sem jo samo občudovala. Poleg tega je tudi obstojnost vrhunska. Brez popravka mi zdrži približno 6 ur, s popravki pa skorajda cel dan. Ker se hitro posuši, lahko brez slabe vesti naredim kakšen požirek vode. Sicer za sabo pušča sledi, vendar me to ne moti. Za šminko z vsemi temi odličnimi lastnostmi boste odštele 3,50€. Za tako nizko ceno sem s šminkama vsekakor zadovoljna in vam jih toplo priporočam. Mene niso razočarale, glede na to, da že spet razmišljam o nakupu novega odtenka.

Kakšne izkušnje pa imate ve? So tudi vas pozitivno presenetile?

Kmalu pa sledi tudi ocena nekaterih drugih Golden Rose izdelkov. Namreč, za rojstni dan sem od prijateljic prejela bon, ki sem ga zapravila za nakup dveh lakov za nohte in čopič. Kakšni so rezultati, pa boste lahko kmalu prebrale.


Golden Rose Velvet Matte 02 / lila odtenek


Golden Rose Velvet Matte 14 / bordo rdeč odtenek


10 komentarjev :

  1. Tudi jaz imam ta dva odtenka in sem super zadovoljna z njimi :) Nekak so mi bolj všeč od Avonovih mat šminkic. Kako se tebi zdi? Pa mam še veliko odtenkov na wishlisti :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res, ista odtenka imaš? Potem si dobro izbrala :P Morda so res malenkost boljše od Avonovih, precej glede obstojnosti :)

      Izbriši
    2. :) Ja sej to! Formula je malce drugačna, pa fuuul več odtenkov na izbiro :)

      Izbriši
  2. Tudi jaz imam enega od teh odtenkov in mi je super všeč, se v vsem popolnoma strinjam s tem, kar si napisala. Tudi super si poswatchala vse, po Youngblood bi šla takoj, ampak mi pa njihove šminkice malo preveč smrdijo (očitno rabim vsaj malo nekega parfuma v šminki??), da bi jih nosila. Odtenek je pa čudovit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Youngblood pa meni diši :P So mi pa te GR šminke res super :)

      Izbriši
  3. Ful lepe odtenke si zbrala. Meni so tudi všeč, res dolgo obstojne pa cena je super. Se pa ne morem znebiti občutka suhih ustnic, čeprav na pogled ne izgledajo suhe pa me zelo moti ta občutek. Sicer imam jaz kronično izsušene ustnice (kar sama sem si postavila diagnozo ;) ;) ) in je tako pri večini mat šmink. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe si me nasmejala z diagnozo :P Tudi jaz imam drugače izsušene ustnice, zato ravno ne maram mat šmink, ampak so za razliko od kremnih vsaj bolj obstojne. Potem si pa rečem: za lepoto je treba potrpeti! :D

      Izbriši
  4. FUL so lepe <3

    Super swatchi!

    Jaz imam 2 in sem jih že skoraj čisto porabila, tako zelo sem navdušena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 :)

      Meni so za ceno več kot odlične, predvsem me je presenetila obstojnost :) Hehe to ti pa čisto verjamem :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!