AVON SHINE BURST GLOSS ŠMINKI


Proti koncu prejšnjega meseca me je Avon zopet presenetil. Prejela sem dve Shine Burst Gloss šminki. Preden nadaljujem naj dodam, da najrajši posegam po mat šminkah, saj te običajno na mojih ustnicah obstanejo najdlje. Hkrati pa pri njih vidim manjši minus, in sicer me moti, da izsušijo ustnice. Zato sem se tokratnih Avonovih šmink zares razveselila. Kolekcijo sestavlja 15 šmink, sama pa sem prejela 2 šminki v odteneku Raspberry Glaze in Plum Shock. Jaz jima pravim kar glos šminki, saj gre za rdečilo z leskom glosa. Najprej mi je v oči padla embalaža, saj je obarvana v sam odtenek šminke, kar mi deluje zanimivo in malce drugače, predvsem zato, ker veljam za vizualno osebo. Embalaža je kovinska. Potem, ko sem jo odprla, me je zanimala sama šminka in z njo tekstura. Ne vsebuje dišav, vsaj jaz nisem zaznala nobenega vonja, vsebuje pa drobne bleščice. Samo nanašanje je enostavno in lahkotno. Šminki nista ravno dobro pigmentirani pa tudi obstojni ne. Po dobri uri na ustnicah ostanejo samo še rahle sledi. Mi je pa všeč to, da obe odlično vlažita ustnice, zato je občutek res dober. Rezultat so sijoče in navlažene ustnice. Predvsem mi je všeč odtenek Raspberry Glaze, ker ni preveč močen in ustnice lepo obarva, hkrati pa je ta prosojnost odtenka manj vidna kot pri drugem odtenku. Cena šminke je 6,50€. Ostale odtenke pa preverite pri Petri.


Raspberry Glaze / marelični odtenek


Plum Shock / temno vijoličen odtenek

4 komentarji :

  1. O lepa odtenka, Plum Shock bo fajn še zdaj jeseni. :)
    Morem povedati, da so pri meni dobro zadeli odtenka, ki sta mi všeč. Se popolnoma strinjam glede obstojnosti, jaz jih rada uporabljam kar tako, za vsak dan. Mi je všeč, da so ustnice lepo navlažene, jih je pa pač treba malo pogosteje nanašat. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se z vsem napisanim strinjam :) Edino pri Plum Shock odtenku me moti prosojnost, ker je res bolj vidna :/

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!