BEOGRAD IN JEZERO ADA CIGANLIJA


Prejšnji mesec sem nekaj dni preživela v Beogradu, zame najlepšem mestu Srbije. Tam sem obiskala sorodnike, predvsem pa sem se razveselila svojega bratranca, ki bo čez nekaj dni dopolnil 2 leti, saj je bilo to najino prvo snidenje. Naj dodam, da ima res lepo in malce drugačno ime - Vidak. Kot bodoča vzgojiteljica obožujem otroke, ampak svojega bratrančka se bom vsekakor vedno najbolj razveselila, saj je res eno lepo bitje, ki zna med drugim pred objektivom odlično pozirati, hehe. Pri tem za odlične fotografije skrbi njegova mama, ki se poklicno ukvarja s fotografijo. Lahko zatrdim, da so njene umetnine zares najboljše. Tudi te je posnela ona. Sicer je kvaliteta malce slabša zato, ker mi jih je poslala kar preko Facebook-a. Pa vseeno ... Zdaj imam lep spomin. Še posebej sem vesela za vsak njen nasvet. Vsekakor nisem nek model, saj sem se do zdaj pred objektiv pustila samo mami, pred drugimi sem nekako sramežljiva. Na srečo sem tokrat to sramežljivost hitro ''odvrgla'' stran, za kar pa gre pohvala moji čudoviti teti. Nekaj časa nazaj sem na svojem You Tube kanalu objavila tudi video, v katerem je viden en del najinega izleta do jezera Ada Ciganlija, kjer so fotografije tudi nastale. V primeru, da videa še nisi videla, si ga oglej tukaj.

majica: Stradivarius
hlače: Bershka
obutev: Mass
ura: Zlatarna Celje

foto: Katarina Vučković

6 komentarjev :

Thank you for all your lovely comments!