V SLOVENIJI ZDAJ TUDI TREND IT UP


Pred kratkim je v naše Dm drogerije prišla znamka trend IT UP. Lahko bi rekla, da je nas - blogerke - čisto obnorela. Sama sem pred nekaj dnevi zavila v drogerijo in se skorajda slinila pred stojalom, saj sem videla toliko ''dobrot''. Nato sem se odločila, da dam najprej priložnost dvema produktoma. Izbrala sem Double Volume & Shine lak za nohte 070 ter Contour & Glide svinčnik za ustnice 270. Oba izdelka sta me pozitivno presenetila.

Double Volume & Shine lak za nohte 070 je bil moja prva izbira. Kot vizualna oseba dam veliko na zgled izdelka, zato mi je lak v oči padel že zaradi same embalaže. Všeč mi je oglato pakiranje, v katerem je 11 ml vsebine. Embalaža je prozorna s črnim pokrovom, na katerem je odtisnjeno tudi ime znamke. Sam čopič je ravno prav širok za natančen nanos. Takoj za tem je bil odločilen odtenek, za katerega bi rekla, da gre za kombinacijo sive in lile. Zame je to čisto jesenski odtenek, čisto ''moj'' odtenek. Za boljšo pigmentacijo sta potrebna dva nanosa. Presenetilo me je, da se hitro posuši. Na koncu je viden tudi rahel sijaj. Da pa lahko govorim o dobri obstojnosti, sem se odločila, da ne uporabim nadlaka. Približno pri 4. oziroma 5. dnevu se mi je začel krušiti. Cena: 2,29€.

Contour & Glide svinčnik za ustnice 270 je bil druga izbira. Morala sem ga kupiti, ker na splošno zelo rada uporabljam svinčnike. Osnova pakiranja je črne barve z belim napisom, pokrov in zadnji del svinčnika pa sta obarvana v barvo odtenka. Izbrala sem jesenski odtenek, saj gre za kombinacijo rjave in oranžne. Všeč mi je, da se svinčnik ne šili, temveč ga je potrebno samo naviti. Nanesla sem ga z lahkoto, pri tem nisem imela nobenih težav. Sam odtenek je seveda mat in je odlično pigmentiran. Za takšno ceno pa me je presenetila tudi obstojnost. Na mojih ustnicah obstane dobre 4 ure, s tem, da je potrebno upoštevati, da sem vmes jedla in pila. Nato so potrebni manjši popravki. Sem pa kasneje po nekaj urah opazila, da se mi je obroba razmazala, kljub popravkom. Cena: 1,99€.

10 komentarjev :

  1. O wow, ta lak se bere res obstojen. Tudi meni je všeč steklenička še bolj pa odtenek. Prelep, točno takega še nimam pa mi je noro dober! Evo je že na moji listi, bo treba iti kmalu v DM, mogoče še danes. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz takšnega odtenka še nisem imela, je res čudovit :)

      Izbriši
  2. Všeč mi je odtenek laka. Dobro si izbrala. Sem si zapisala njegovo št. in ko bom naslednjič v DM, si ga nabavim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, da sem lahko malo pomagala glede odločitve :)

      Izbriši
  3. O krasen odtenek laka, pa tudi šminka je idealna za jesen :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne stvari si kupila, komaj čakam, da se sama preverim novosti:)*

    OdgovoriIzbriši
  5. Lakci so res super,pa meni osebno redko kater zdrzi vec kot par dni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinja, pa še lep izbor odtenkov je na voljo :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!