HALLOWEEN 2016


Letos na žalost nisem uspela ustvariti kakšnega halloween makeup look-a, pa vendar z vami delim ''čarovniško lepotno dekoracijo''. Zakaj lepotno in zakaj dekoracijo? Lepotno zato, ker sem prakticirala kar s kozmetiko, dekoracijo pa zato, ker izmed vseh produktov slavi okrasna buča, ki sem jo osvetlila s čajno svečko. Ker je buča oranžne barve, sem se odločila za kombinacijo s temnejšimi odtenki, predvsem sem imela v mislih črno, hkrati pa sem posledično naredila temnejše fotografije, glede na to, da gre za -noč- čarovnic. Zraven buče se lepo poda moj novi planer - Magic Planner - in nova krema za roke kozmetike Afrodita, za ozadje pa sem izbrala kar klasično sivo, saj nisem želela, da se vse preveč zlije v črno. Vsekakor nisem smela pozabiti na mandarine, saj dodatek oranžne barve fotografije rahlo, a dovolj očitno, popestri. Dodala sem še nekaj produktov v zlati in bordo rdeči barvi. Za zadovoljiv rezultat priporočam, da so izdelki videti razmetano, saj tako fotografijo obogatimo kot pa, če bi bili postavljeni v vrsto. Mislim, da je oranžno-črna kombinacija precej zanimiva, predvsem za vse tiste, ki ste brez idej, kako v končni izdelek smiselno vključiti močnejše, bolj žive in predvsem kontrastne barve.

Ni komentarjev :

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!