S.OLIVER TOALETNA VODICA ZANJO


Si tudi ti ena izmed tistih, ki doma nima nikoli dovolj parfumov in toaletnih vodic? Jaz se tukaj takoj najdem, hihi. Pred kratkim se je moji kolekciji pridružila s.Oliver toaletna vodica, ki je bila prvotno namenjena kot zgodnje (miklavževo) darilo moji mami, vendar ker si vse radi deliva, večkrat posežem po njej. Vodica je pakirana v prikupni roza škatlici, na kateri je na sredini zapisana znamka. Lahko bi rekla, da deluje malce minimalistično. Ko odpreš škatlico, te notri čaka pravo presenečenje. Embalaža je videti zelo prefinjeno in elegantno. Spominja me na enega izmed Chloe parfumov. Stekleničko, prozorne barve, krasi odtisnjeno ime znamke ter roza mašna na pokrovu. Zaradi mašne mi deluje tako dekliško, vendar še zmeraj zelo čudovito. Vsebine je 30 ml. Vonj je nežen, malce sladek in predvsem cvetličen. Gre za nedolžen vonj, ki se ga kar ne moreš naveličati. Glede na to, da je glavna značilnost toaletnih vodic ta, da vonj ne drži dolgo, je tu zgodba ravno obratna. Vonj je dolgo obstojen! Sicer samo sebe vonjam samo nekaj minut, vendar pa me običajno kakšna prijateljica ali znanka po nekaj urah vpraša, kaj imam na sebi, da tako zelo dišim. Vsekakor pozitivno presenečenje. In kakšna je cena? Smešno nizka! Namreč, v drogerijah Dm poteka akcija, kjer boste za toaletno vodico odštele samo 9,99€. Priporočam vam, da se hitro odpravite v najbližjo drogerijo, saj jih imajo ponekod še čisto malo na zalogi, medtem ko je drugje ostal še samo tester.

Ni komentarjev :

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!