BROWNIMALIST BLOG PRAZNUJE 2. ROJSTNI DAN


Zopet je leto naokoli, z njim pa je prišel 27. december, in tako danes moj blog praznuje 2. rojstni dan! Neizmerno sem vesela, saj se je v teh dveh letih zgodilo marsikaj. In ne samo to! Tudi sama sem se naučila veliko novega.

Beauty begins the moment you decide to be yourself. (Coco Chanel)

Vsekakor je letošnje leto bilo bolj uspešno od lanskoletnega. Letos sem dala veliko na kvaliteto fotografij, za katere menim, da so zdaj veliko boljše kot so bile lani. Najprej sem se odločila kupiti nov fotoaparat, nato sem spoznavala njegove funkcije in šele potem so prišli na vrsto programi za urejanje fotografij. Seveda fotografije še zdaleč niso profesionalne, vendar pa si upam trditi, da je viden napredek. Z aprilom letos pa sem se odločila spremeniti ime bloga, v katerem se zdaj veliko bolj vidim. Tako sem Charm of beauty preimenovala v Brownimalist. S spremembo imena je bil na vrsti tudi videz bloga. Rezultat je minimalističen slog, s katerim sem vidno zadovoljna.

Za piko na i pa sem bila meseca marca povabljena na prvi lepotni dogodek, ki ga je organizirala kozmetika Lycon. Sledili so še drugi lepotni dogodki znanih kozmetičnih podjetij kot so Afrodita, Dvorec Trebnik, LaBri - Vilinska lepota, Avon, Golden Rose in Bell Hypoallergenic. Prav tako sta tu še dva pomembna dogodka, ki sta bila izpeljana že lansko leto. To sta Beautiful bloggers meetup oz. 2. konferenca lepotnih blogerk in #lepotno2017. Prvi dogodek je organizirala Nika Veger, ki ustvarja Beautyfull blog, drugi dogodek pa sta izvedli Ajda Sitar (Ajdas blog) in Gabi Nedič (Parokeets). Na žalost se prvega dogodka nisem udeležila, sem pa bila prisotna na drugem.

Za mano je tudi nekaj sodelovanj s podjetji kot so Afrodita, Dvorec Trebnik, L'Occitane en Provence in Avon, med drugim pa sem sodelovala tudi s tujo spletno stranjo Zaful, s katero sem ustvarila outfit, ki ga najdete tukaj.

Zato bi se zdaj želela zahvaliti vsem, ki ste mojemu blogu prispevali na katerikoli način, da je postal še boljši kot tudi bolj viden in prepoznaven. Hvala vsem podjetjem, s katerimi sem imela možnost sodelovati kot tudi hvala vsem tistim, ki ste mi dali možnost biti na lepotnih dogodkih. Hvala tudi vam, drage moje bralke, da berete moj blog, saj ste pomemben del ustvarjanja moje zgodbe. Ogromen hvala! Upam, da vas bom razveseljevala še naprej.

6 komentarjev :

  1. Čestitke, v prihodnje ti želiva, da boš, tako kot vsakič do sedaj, ob melanholičnih dnevih vedno našla novo motivacijo za ustvarjanje in deljenje vsebin na blogu, bi te kar pogrešali. ;) Upava, da bomo še naprej v dobih odnosih in da končno pride kakšen collab! :D We love you, Valka. <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala, hvala! <3 Jaaa, v novem letu se moramo res zmeniti za kakšen collab, nujno! :) Lovam obe :*

      Izbriši
  2. jeeej! Vse najboljše Valentina in Brownimalist ;) Le tako dalje, da se bova lahko še večkrat družile na blogerskih srečanjih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Špela <3 To pa upam, da se še bova :)

      Izbriši
  3. Vse najboljše blogecu! <3

    Vsekakor te rada prebiram, všeč so mi tvoje slike in to, da pišeš v slovenščini - za naslednje leto pa : še več objav, prosim, hihihi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala in še enkrat hvala, mi veliko pomeni :)

      Se bom pa potrudila bolj redno objavljati, rečmo, da je to moja novoletna zaobljuba :P

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!