LAST MINUTE IDEJE ZA BOŽIČNA DARILA


Danes z vami delim last minute ideje za božična darila, ki jih lahko namenite mami, sestri, prijateljici oz. ženskemu spolu nasploh. Izbrala sem tisto kozmetiko in ostale stvari, ki bi se jih sama osebno zelo razveselila.

BELEŽKA
Vsi vemo, da imamo ženske veliko opravkov, zato si vseh enostavno ne moremo zapomniti. V tem primeru je pri sebi pametno imeti kakšno beležko, v katero si sproti zapisujemo pomembne stvari. Za ta namen sem izbrala L'Occitane beležko, ki je čudovitih božičnih barv kot tudi motiva. Je tako lepa, da z njo ne morete zgrešiti.

TOPLE NOGAVIČKE
Ženske smo za razliko od moških prave zmrzljivke. Menim, da nisem edina, ki jo v zdajšnjem času zelo rado zebe v noge. Zato priporočam nakup toplih, debelih nogavic, še bolje pa bo, če bodo božičnega motiva. Namig: Zavijte v trgovino H&M, kjer boste za ceno 9,99€ prejeli dva para nogavic. En par predstavlja jelenčke, drugi par pa je rdeče barve z belimi pikami. Sama sem z njimi zelo zadovoljna, saj me zvečer kot tudi med spanjem lepo grejejo.

PALETA SENČIL
Zelo rade smo videti urejene, zato so make up produkti naša stalna uporaba. Poleg maskare ter eyelinerja rade posežemo po senčkah in z njimi ustvarimo čudovit pogled. Vendar pa to ne rabi biti paleta z desetimi odtenki, saj lahko posežete po kakšni paleti z manjšimi števili odtenkov. Sama priporočam Avonovo Luxe paleto, v odtenku Cocoa Couture, saj se mi zdi še kako primerna za ustvarjanje v zdajšnjem prazničnem času. Za nakup kozmetike Avon je na žalost že prepozno, zato je najbolje, da zavijte v eno izmed drogerijo in poiščete podobno paleto.

ŠMINKA MOČNEGA ODTENKA
Božič bo, z njim pa že čez nekaj dni novo leto. V tem času ženske rade posežemo po šminkah močnejšega odtenka. To je lahko rdeča barva, bordo-rdeča, vijolična, rjava ... Za ta namen lahko posežete tudi po prestižnih znamkah kot so Chanel, Dior, M.A.C. in podobno. Jaz bom uporabila Chanelovo šminko, v odtenku Envoutante, ki velja za neko zlato sredino med mat in kremno teksturo. Čeprav za svojo ceno ni obstojna, mi je všeč, da vsebuje drobne bleščice. Kot nalašč za prihodnje dni! Namig: Kupite jo lahko v Mullerju ali pa, če se odpravite čez mejo v drogerijo Douglas.

VERIŽICA
Ne samo, da obožujemo make up, temveč je takoj za tem tu tudi nakit. Gre za ogromno izbiro med verižicami, prstani in uhani. Sama bi izbrala tole črno verižico, ki je na fotografiji, saj deluje razkošno, s tem pa doda malo elegance. Namig: Sedaj so že nekaj časa popularni chokerji. Prodajajo jih dejansko v vsaki trgovini z oblačili (Bershka, Stradivarius, Zara, ...), če ne, pa je potem tu še zmeraj trgovina Accessorize. Splača se malo pogledati.

GEL ZA PRHANJE
Ko pride večer, se najraje razvajamo s kakšnim negovalnim izdelkom. Sama najraje posežem po oljnih, dišečih gelih za prhanje kozmetike L'Occitane en Provence. Vse njihove gele tako zelo obožujem, da se jih ne morem naveličati. Menim, da bi se ga vsaka ženska razveselila. Poleg tega pa prodajajo tudi sete, kjer skupaj prejmete kar štiri gele za prhanje potovalne velikosti. Namig: Zavijte v L'Occitane in izberite popolno darilo, ki vam ga lahko tudi zavijejo.

LAK ZA NOHTE
Če se boste odločili za nakup večih izdelkov nižje cene, vam priporočam, da izberete tudi kakšen lak za nohte. Najbolje bo, če bo v rdečem odtenku. Zopet priporočam Avonovega, saj je čudovitega odtenka, hkrati pa je kar obstojen. Namig: Zavijte v najbljižjo drogerijo in izberite tisti odtenek, za katerega veste, da ga bo izbranka vesela.

MAKE UP ČOPIČ
Da pa se sploh lahko v celoti lepo naličimo, potrebujemo tudi čopiče, ki so nam pri tem v veliko pomoč. Sama sem si pred nekaj dnevi kupila svoj prvi čopič znamke Zoeva, 317 wing liner. Lahko bi rekla, da gre za prestižno znamko, zato je bil čopič darilo od mene za mene. Namig: Če ne boste zavili čez mejo v drogerijo Douglas, vam potem priporočam, da pogledate v Dm ali Muller za čopiče drugih ter predvsem cenejših znamk. 

KREMA ZA ROKE
Roke so ene izmed pomembnih delov telesa, zato jih je potrebno lepo negovati. Priporočam nakup Afroditine kreme za roke, ki je ravno dovolj goste teksture, da se lepo razmaže in hkrati hitro vpije. Vonj je zelo lep, saj gre za kombinacijo bombaža, proteinov svile in olja makadamije. Namig: Kupite jo lahko v drogerijah Dm in Muller.

NEKAJ SLADKEGA
Ob takšnih priložnostih kot je božič se zelo rade pregrešimo s kakšno čokolado. Za ta namen priporočam kaj drugega kot je čokolada Milka. Lahko posežete po Lindtovih čokoladah, lahko pa v mojem primeru kupite Mozartove kroglice. Z njimi ne morete zgrešiti, saj se jih bo razveselila vsaka sladkosnedka. Preverjeno!

6 komentarjev :

  1. O res luštkana darilca in dobre ideje. Izmed navedenih so mi še posebej všeč nogavičke in verižica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja, nogavičke so res luštkane :P

      Izbriši
  2. Jaz bi bila takih darilc ful vesela. Uporabna, luškana in za razvajanje. :)
    Nogavičke so pa res cute! ;) Aja, pa hvala, da si me omenila spodaj. :*
    Lepe praznike!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. So kar praktična, predvsem uporabna ja :) Ni za kaj in enako <3

      Izbriši
  3. O res super ideje za darilca! Hihi tudi sama sem si pred nekaj dnevi kupila moja dva prva Zoeva čopiča :D Berem mnogo blogov in sem jih opazila že vsepovsod,zato sem se odločila,da jih preizkusim tudi sama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da bos s čopičema zadovoljna :) Moj še čaka, da ga preizkusim :P

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!