PREDBOŽIČNA BUDIMPEŠTA


December rada izkoristim za kakšen predbožični izlet. Prejšnjo soboto sem z mami obiskala Salzburg, predvčerajšnjem pa sva s prijateljico za en dan potovali v Budimpešto, ki nosi naziv kraljica mostov. Potovala sem z agencijo Supra Travel, s katero imam za sabo že pet izletov. Startali smo ob petih zjutraj, v Budimpešto pa smo prispeli ob deseti uri dopoldne, kjer je temperatura kazala -5°C. Bilo je zelo hladno, zato sem se vremenu primerno oblekla; bunda, debel pulover, zimske nogavice, zimske dokolenke, topla obutev, kapa, šal in rokavice. Kljub mrazu ter vetru se je dalo uživati in odkrivati lepote mesteca, v katerem sem bila prvič.

Mesto je znano po ozkih ulicah, stavbah baročnega sloga,
mozaično pisanih strehah, veličastnemu Parlamentu, ... 

Ko smo prispeli, smo se najprej podali na Citadelo, ki velja za najvišjo točko v Budimpešti. Od tam smo dobili lep pogled na mesto in reko Donavo. Nato smo z avtobusom naredili manjši ogled celotnega mesta, vključena je bila tudi ogromna železniška postaja. Še v življenju nisem videla talo lepe in predvsem velike železnice. Ustavili smo se še na Trgu herojev, ki me je povsem navdušil. Kipi, ki predstavljajo pomembne ljudi, spodaj pa mozaiki, ki opisujejo njihov najljubši dogodek, ne vidiš vsak dan. Obvezno sva morali narediti enofotografijo. Potem pa smo se podali proti slavni Vacy ulici, ki velja za najbolj priljubljeno sprehajališče v Budimpešti, v predbožičnem času pa je še dodatno okrašena. V tej ulici najdemo božični sejem pa tudi trgovine kot so Yves Rocher, Douglas, Clarins, M.A.C. in podobno. Po gneči sodeč je bilo takoj razvidno, da je to najbolj obiskana ulica.

Na božičnem sejmu najdete njihovo tradicionalno pijačo - vino tokaj,
ogrsko salamo, tradicionalen vafelj, postrežen s prelivi ...

Nato sva s prijateljico šli v Starbucks, kjer sem se razvajala z božično verzijo vroče čokolade in pa s čokoladnim donutom. Zasledili sva še trgovino Zara Home, ki je pri nas nimamo, zato sva tam preživeli nekaj časa. Lahko si me predstavljate, kako sem se slinila pred dekorativnimi stvarmi. Všeč mi je bilo vse kar je zlato in stekleno. Sprehodili sva se še do Elizabetinega mostu, kjer sva naredili nekaj fotografij. Ker je most tik nad reko, je bil veter občutno večji, zato sva tam preživeli kratek čas. Most me je čisto očaral, ker je bil že nekajkrat obnovljen, vendar pa je še zmeraj ohranil tisti začetni slog. Zelo lepo ga je videti tudi v večernih urah, ko je skozi vso leto okrašen z lučkami.

Madžari imajo za svojo valuto madžarske forinte, na sejmih pa so bili toliko prijazni, da so zraven dopisali evre, s katerimi si lahko tudi plačal. Večino sem zapravila za hrano, kar nisem pričakovala, saj po navadi največ porabim za spominke in kozmetiko. Vseeno mi je uspelo kupiti nekaj spominkov, ki vam jih bom predstavila v naslednjem videu.

Odhod smo imeli ob petih popoldne, zato se je malo čez četrto uro že pričelo temniti, da smo lahko uživali v lučkah. Najbolj je bila okrašena Vacy ulica in pa ulice, ki jo obdajajo. In kaj me je najbolj navdušilo? Zagotovo samo mesto, ki ima ogromno ulic, v katerih se enostavno ne moreš izgubiti. Hkrati pa mi je všeč ta baročni slog zgradb, po katerih mesto tako dobro slovi. In pa vso to božično razpoloženje! Sejmi, lučke ter igranje in petje božičnih pesmi v živo. Ne smem pozabiti še omeniti njihov tradicionalen vafelj, ki je tako zelo zanimive oblike kot je zanimiv njegov okus. Midve sva izbrali s prelivom karamele, sladkorja in lešnikov. Bil je zelo okusen in če imate kdaj namen obiskati to mesto, se morate nujno ustaviti pred to stojnico. Upam pa samo, da bo ob naslednjem obisku posijalo sonce in da bodo tempeture višje, saj bi to predstavljalo vrhunec dneva. Izlet v prestolnico sosednje države vam toplo priporočam!

2 komentarja :

  1. Zelo lepe fotke. Jaz sem Budimpešto obiskala predlani in mi je bila zelo všeč. Mi je pa žal, da sem se tja odpravila v oktobru in ne malo pozneje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) V tem božičnem času je prav lepa ja :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!