AVON TRUE SUPREME NOURISHING ŠMINKI


Pred kratkim sem prejela dve novosti, in sicer Avon True Supreme Nourishing šminki. Predvidevala sem, za kakšni šminki gre, saj je Avon pred tem že objavil fotografije. Naj povem, da sem jih z veseljem testirala, saj gre za šminki, ki sta drugačni od vseh šmink v moji zbirki. Kaj sem s to drugačnostjo mislila pa izveste v nadaljevanju ...

Embalaža je klasične črne barve, katero krasi zlata obroba. Pod embalažo je tudi nalepka, na kateri je napisan odtenek. Ko odpreš šminko, sledi presenečenje. Jaz sem šminki poimenovala kar marmorni šminki, saj bi tako najlažje opisala teksturo. Res zanimivo, inovativno in predvsem drugačno. Barve se čudovito prelivajo. Poleg tega gre za kremno teksturo, kar pomeni, da šminki ustnic ne izsušita. Sta odlično pigmentirani, kar priča tudi dejstvo, da sem za popolen videz nanesla dva sloja. Ker gre za kremni šminki, sem že v naprej predvidevala, kakšna bo obstojnost. Brez pijače in hrane na ustnicah zdržita približno 3 ure. Vsekakor ju toplo priporočam, še posebej zdaj, v zimskem času. In to zato, ker sta odtenka čisto primerna za zdajšnji letni čas, poleg tega pa je dobro skrbeti za nego ustnic, saj šminki na nek način vlažita, delujeta kot balzam za ustnice. Oba odtenka sta mi barvno zelo všeč, zato ne bi mogla izpostaviti samo enega. Avon je zopet poskrbel za mojo navdušenost.


Crimson Dream / oranžno-rdeč odtenek


Conditioning Cherry / temno bordo-rdeč odtenek

10 komentarjev :

  1. Jaz sem se čisto zaljubila v te šminke 😍

    OdgovoriIzbriši
  2. Opa, opa teli tvoji odtenki so pa res nori <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz imam cherry odtenek in je top :) paše ti ova barva las! :D
    J♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cherry je res tak zanimiv odtenek. In pa hvala!! :)

      Izbriši
  4. O waaw, kako lepa odtenka! Pa fotke! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožujem tvoje objave in tudi fotografije - WAW!
    Jaz sem prejela odtenka Nourishing Pink in Supple Magenta, mi je pa bil bolj všeč kričečo roza odtenek Supple Magenta, ki vsebuje čisto majhne vijolično-modre bleščičke. Super za poudariti ustnice. Šminkici sta res izredno hranljivi, kar mi je super, vendar me mogoče nista tako zelo navdušili, kot ostale Avon šminke.

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Neža <3 Hranljivi sta res, se pa strinjam, da so ostale šminke, posebej mat, boljše :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!