TOP 10 IZDELKOV LETA 2016


Leto 2016 je že za nami, z njim pa so prišli izdelki, ki so me v preteklem letu najbolj navdušili. Izbrala sem 10 favoritov in to same takšne, katere vam toplo priporočam. Izbira je bila kar težka, pa vendar mi jih je uspelo izbrati.

AVON LIFE PARFUMSKA VODA
Daleč najboljša parfumska voda, za katero sem izredno vesela, da je pristala v mojih rokah. Že sama embalaža vzame veliko pozornosti, saj deluje elegatno in prefinjeno. Vonj pa je bil tisti, zaradi katerega sem ostala brez besed. Gre za kombinacijo sladko-sadnega vonja. Nisem ljubiteljica sadnih vonjav, ampak ta me je takoj navdušil. Zdi se mi primeren za katerikoli letni čas. Poleg tega je odlično obstojen! Na meni zdrži skoraj cel dan.

AVON PRIMER ZA OČI
Če si v iskanju odličnega primerja za oči, potem nujno potrebuješ Avonovega. Najboljše je to, da ga je na veke potrebno nanesti čisto malo, poleg tega pa se lepo razmeže kot tudi posuši. Sama običajno počakam 2 minuti, potem pa začnem z nanašanjem senčil. Zaznala sem tudi rahel vonj. Primer si zasluži vse pohvale, saj zaradi njega senčila obstanejo na svojem mestu ves dan. Prepričana sem, da bi se odlično obnesel tudi na mastnih vekah.

AVON ŠMINKE TRUE COLOUR PERFECTLY MATTE
Šminke, za katere ni potrebno odšteti veliko denarja, zadnje čase presenečajo. Predvsem imam v mislih Avonove šminke. Tekstura je mat, kar me je presenetilo, saj mi ustnic ni preveč izsušilo. So odlično pigmentirane, obstojne pa so nekje 4-5 ur. Pri šminkah sem zaznala še rahel sladek vonj, ki pa mi ni moteč. O tem sem pisala tukaj.

GOLDEN ROSE PRECISION EYELINER
Zadnjih nekaj mesecev obožujem eyelinerje. Najbolj me je navdušil eyeliner, znamke Golden Rose. Embalaža je klasične črne barve z zlatim napisom. Sam čopič omogoča natančen in enostaven nanos. Zaradi tega posledično hitreje narišem črto brez kakršnikoli popravkov. Je odlično pigmentiran in obstojen. Na mojih očeh obstane cel dan.

BELL HYPOALLERGENIC OSVETLJEVALEC
Čeprav sem ga prejela šele v začetku decembra, si zasluži biti del te objave, saj je to najboljši osvetljevalec, kar sem jih imela do sedaj, ne lažem. Je odlično pigmentiran, hkrati pa naredi lep, naraven sijaj. Poleg tega se lepo zabrisuje. Na mojem obrazu je viden skoraj cel dan. Prav tako je cenovno ugoden, saj stane le dobrih 5€.

BELL HYPOALLERGENIC KOREKTOR
Verjeli ali ne, ampak to je moj prvi korektor v vsej kozmetični zbirki, saj do sedaj nisem našla ustreznega odtenka. Ampak zdaj je ta problem končno rešen! Prav tako sem ga prejela šele v začetku decembra. Gre za najsvetlejši odtenek, ki se odlično zlije z mojim obrazom kot tudi s tekočim pudrom. Všeč mi je sam aplikator, ki omogoča enostaven nanos. Je odlično obstojen, hkrati pa kar dobro prekrije nepravilnosti kot tudi podočnjake.

KIKO ŠMINKE UNLIMITED STYLO
To so moje prve šminke omenjene znamke. Nanje sem naletela čisto naključno, ko mi je priporočila prodajalka v avstrijskem Primarku. Že po prvem dnevu sem vedela, da potrebujem še kakšen odtenek. Embalaža je klasične srebrne barve, na njej pa lahko razberemo tudi odtenek. Šminke so odlično pigmentirane, obstojnost pa je odvisna od odtenkov. Močnejši kot je odtenek, malce slabša je obstojnost. Svetlejši odtenek skorajda ne potrebuje popravkov, medtem ko je pri močnejšem potreben manjši popravek v kotičkih ustnic. Poleg tega sladko dišijo.

L'OCCITANE EN PROVENCE IZBOLJŠEVALNI TONIK
Med favoriti se je vsekakor moral najti vsaj en L'Occitanov izdelek (tiste, ki me berete, veste, da obožujem omenjeno kozmetiko). Gre za tonik, katerega naloga je vlaženje kože, hkrati pa je tudi odstranjevalec ličil. Najprej naj omenim, da izdelek prihaja iz kolekcije Popolna potonika, znana pa je po odličnem vonju. Vonj potonike bi opisala z besedami nežno, cvetlično in bogato. Tonik najpogosteje uporabljam takrat, ko odstranjujem ličila. Za temeljito čiščenje porabim dve blazinici in sperem s toplo vodo. Rezultat je čista, odišavljena in navlažena koža. Kadar pa izdelek uporabljam prav kot tonik, pa spiranje izpustim. V obeh primerih je koža mehka ter gladka.

LUSH ŠAMPON ZA MASTNE LASE
To je moj prvi Lushev izdelek. Vesela sem, da se je moji negi las pridružil popolnoma naraven izdelek. Šampon je namenjen mastnim lasem, zato sem se odločila, da ga preizkusim. Všeč mi je, da ga ni potrebno nanesti v veliki količini, saj se dobro našamponira. Vonj je sestavljen iz soka manga, kivija, papaje in ananasa. Po nekaj mesecih redne uporabe sem opazila, da so moji lasje postali bolj mehki z rahlo dodanim sijajem. Običajno so moji lasje že drugi dan po pranju mastni, s pomočjo omenjenega šampona pa so sedaj še takrat videti rahlo sveži.

REAL TECHNIQUES ČOPIČI
Če še ne veste, so ti čopiči najbolj ''opevani'', saj jih lahko večkrat zasledite v objavah drugih blogerk. So zelo hvaljeni, kar sedaj lahko potrdim tudi sama. Najprej naj dodam, da jih je po novem možno kupiti v Tuš drogerijah. Na tak način sem pridobila prva dva čopiča omenjene znamke. Kupila sem enega za nanos rdečila, drugega pa za nanos osvetljevalca. Všeč mi je, da so ščetine zelo bogate, kar omogoča lažji nanos in zabrisovanje.


4 komentarji :

  1. Se strinjam z Bell osvetljevalcem in Avon parfumom, res je božanski <3

    Vsekakor je tudi korektor super, ker je res res res svetel, se mi je zdelo da ti bo všeč!

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če si ga ves čas hvalila, veš, da potem nisem mogla brez njega :P

      Izbriši
  2. Še preden sem pokukala med tvoje favorite sem si rekla, da bo med njimi definitivno Avonovo mat rdečilo in res je:):):). Všeč mi je tvoj izbor, navijam za RT čopiče, jaz jih imam kar nekaj. In sem res zadovoljna z njimi. Bell H. pa definitivno dam letos priložnost, da ga preizkusim, od osvetljevalcev še vedno najraje uporabim Mary Lou in potem ne dam drugim prostora:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Absolutno nisem smela izpustiti Avonovih mat šmink :P

      Ja, veš kako sem bila vesela, ko sem čopiče odkrila v naši drogeriji. Naslednji teden grem še po enega, hihi. Sem pa ta dva zdaj že nekaj časa uporabljala in sta vredna svoje cene.

      Bellu pa kar daj priložnost, osvetljevalec in korektor sta mi res super. Ti pa verjamem ... Če bi jaz imela Mary Lou, bi jo po vsej verjetnosti tudi jaz ves čas želela uporabljati :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!