VABLJENI V TRGOVINO MANGO


Pred slabim letom se je v Citycentru Celje ponovno odprla trgovina Mango, v kateri najdete vso žensko kolekcijo, tako elegantno, pisarniško kot tudi vsakdanjo, casual in predvsem sproščeno. Danes z vami delim tri outfite iz nove kolekcije, za katere sem prepričana, da bi se v katerem izmed njih našle tudi ve. Pa si jih poglejmo.

Za prvi outfit sem izbrala obleko olivne barve, saj je omenjena barva velik trend v zadnjih dveh letih, vzorec cvetlic pa celoten artikel dodatno poživi. Pri obleki so mi najbolj zanimivi rokavi, ker so široki in 3/4, poleg tega pa lepo pade. Dodala sem še rjavo usnjeno jakno. Če jo nosiš zaprto, lepo stisne okoli pasu. Za dodatek sem izbrala klasično črno torbico, saj s črno ne moreš zgrešiti. Za piko na i pa sem se odločila za obutev v čudoviti zlati barvi, katero lahko kombiniraš k elegantenmu ali pa čisto casual stilu. S tem sem želela ustvariti lep kontrast med barvami.

usnjena jakna 119,99 €
obleka 49,99 €
obutev 49,99 €
torbica 19,99 €


Za drugi outfit sem vključila malce elegance. Izbrala sem klasične črne hlače, ki so lepo oprijete, zraven pa imajo še tanjši pas. Oblekla sem še oprijeto belo srajco, ki sem jo popestrila s krašjim in tanjšim bež puloverjem, na katerem so drobne zlate bleščice. Dodala sem verižico, ki mi je tako mimogrede res vrhunska, na njej pa prevladuje zlata barva. Da pa je outfit zares eleganten, sem obula še kačje salonarje, katere nujno rabiš v svoji omari. Na koncu sem se odločila za črno torbico, kamor lahko spravimo najnujnejše stvari kot so telefon, denarnica in ključi.

pulover 19,99 € 
srajca 19,99 €
hlače 35,99 € 
salonarji 35,99 €
torbica 9,99 €
ogrlica 17,99 €


Tretji outfit pa je povsem casual, nosiš ga lahko vsak dan. V ospredje sem želela izpostaviti parko, s čudovito kapuco. Zopet gre za olivno barvo, vendar nič bati. Če ti olivna ni pri srcu, obstaja tudi v bež barvi. Spodaj lahko oblečeš klasično majčko s kratkimi ali dolgimi rokavi. Sama sem izbrala oranžno majco s kratkimi rokavi, z napisom San Francisco. Nadela sem si še temno sive kavbojke, ki so na kolenih malo strgane - še en letošnji trend - in pa bele superge. Ker je celoten stil v temnejših barvah, sem ga poživila z bež nahrbtnikom.

parka 79,99 €
majica 12,99 €
kavbojke 35,99 €
nahrbtnik 35,99 €
obutev 29,99 €

18 komentarjev :

  1. Look 3 semjaz:), in dvojka mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi je zdelo, da je 3. look čisto zate! :)

      Izbriši
  2. Prekrasne kombinacije in cudovita ti :) in barva tvojih las je waaau!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo poglej jo Sanjo, sva bile sošolke na faxu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res, poznata se? :) Kako je svet majhen, a ne :)

      Izbriši
    2. Jaa, jaz sem hodila tudi v CE na management na fax tako kot Sanja :) Sem že prej na insta videla vajino slikco :) Drugače pa da še objavo pokomentiram, 2-ka je TOP ;)

      Izbriši
    3. Zanimivo :) Niti nisem vedela, da si s teh koncev :)

      Izbriši
  4. Super! Najbolj mi je pa všeč 3 outfit 😍

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsi trije outfiti so čudoviti, najbolj mi je všeč 2., petke so božanske :) Super izgledaš! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala Teja :) Drugi outfit je tudi meni najbolj zanimiv :)

      Izbriši
  6. Lušno, celo 2. outfit. Čeprav 3. je itak najbolj udobna in meni je to glavno. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tretji outfit je res najbolj udoben in sproščen ja :)

      Izbriši
  7. Meni je outfit št.2 res top :D. V 1. se nikakor ne najdem, medtem ko je 3. Res easy ampak bi menjala majčko, ker ne maram oranžne. 😂 še več takšnig objav Valentina! :)
    J.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drugi je res fajn izpadel :) tretji outfit je pa vsestranski, pa še vseeno je, katero barvo majčke daš, ker kljub temu lepo izpade ja :)

      Izbriši
  8. Zelo lepi outfitki �� Sem tudi sama postala zelo mahnjena na te nahrbtnike ��

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!