MESEČNI FAVORITI: FEBRUAR


Na zadnji dan v februarju z vami delim mesečne favorite. Zanimivo mi je, da se jih je za razliko od prejšnjega meseca nabralo nekaj več. Poleg tega sem nekatere izdelke rada uporabljala tako prejšnji mesec kot tudi zdaj v mesecu februarju. Tokrat so me predvsem navdušile tri kozmetične znamke. To so Avon, Bell Hypoallergenic in Maybelline.

AVON
Kozmetika Avon je meni dobro poznana in z lahkoto priznam, da po njej zelo rada posegam. Njihove mat šminke so ene izmed najbolj kvalitetnih produktov, nad katerimi smo mislim, da navdušene kar vse blogerke, če ne vsaj večina. Ta mesec sem največ uporabljala primer za oči, za katerega lahko povem to, da je to najboljši primer, kar sem jih imela. Imam ga že kar nekaj časa, vsebina pa je skorajda ista kot je bila pred prvo uporabo. Všeč mi je lahkotna, kremna tekstura. Ni ga potrebno veliko nanesti, prav tako pa se lepo razmaže. Zaradi njega so moja ličila dlje obstojna. In če si slučajno v iskanju takšnega produkta, potem ti tega toplo priporočam. Paleta senčil pa je drugi izdelek, ki se je znašel med favoriti. Ta prihaja iz kolekcije Luxe, zato embalaža deluje prefinjeno in elegantno. Vsebuje pet odtenkov in čopič. Odtenki so dobro pigmentirani, izjema je najsvetlejši roza odtenek. S to paleto dosežem smokey eyes kot sem si ga zamislila. Takšen make up look je zadnje čase pri meni postal stalnica. Odtenki so dolgo obstojni, zahvala pa gre seveda primerju za oči.

BELL HYPOALLERGENIC
Preden sem bila vabljena na dogodek omenjene kozmetike, njihovih izdelkov nisem poznala. Sedaj, ko imam nekaj teh produktov, pa vam lahko povem, da so nekateri za res kvalitetni. Prvi izdelek, ki me je takoj prepričal, je osvetljevalec. Nanesem ga na lička in na nos, predvsem pa mi je všeč, kako izdelek te dele lepo osvetli. Opazila sem drobne bleščice, ki verjetno naredijo svoj čar. Predvsem sem nad izdelkom navdušena zato, ker je dovolj svetel za mojo svetlo, skorajda porcelanasto polt. Drugi izdelek je korektor. Če imaš težave z iskanjem dovolj svetlega tekočega pudra in poleg tega iščeš tudi dovolj svetel korektor, potem je Bell Hypoallergenic zate prava izbira. Sama imam najsvetlejši odtenek, ki se popolnoma zlije s tekočo podlago. Všeč mi je aplikator, s pomočjo katerega imam nadzor nad tem, koliko ga bom nanesla na obraz. Meni lepo zakrije podočnjake, dobro pa skrije tudi nepravilnosti. In še zadnji izdelek, ki se je znašel med mesečnimi favoriti, pa je rdečilo za lice. Gre za rjavo-rdeč odtenek in točno takšnega sem iskala že nekaj časa. Kar mi je pri tem izdelku všeč je to, da je dovolj pigmentiran, saj ne maram tistih, ki so preveč, ker imaš potem na ta način otežen nanos. Zato z nanosom nimam težav, poleg tega se lepo zabrisuje in pa še najpomembnejše, na obrazu obstane cel dan.

MAYBELLINE
S kozmetiko Maybelline na žalost nimam toliko izkušenj. Spoznavala sem samo maskare, kaj druga pa ne, saj me nekako ni nič pritegnilo. Sicer me zdaj mikajo njihove palete senčil, vendar pa bom z nakupom še malce počakala. Kot zadnji mesečni favorit pa je na vrsti maskara. V bistvu sta to kar dve maskari, saj sem ju kupila pred dobrim tednom, ko je v drogerijah Muller potekala akcija 1 +1 gratis. Tako sem dobila dve za ceno ene. Za nakup sem se odločila na podlagi prejšnjih izkušenj. Pred časom sem uporabljala njihove maskare, nad katerimi sem bila navdušena, med drugim jih hvalijo tudi blogerke. Sicer res, da se maskari razlikujeta samo na videz - ena ima črno embalažo, druga pa lila - vendar pa je učinek pri obeh enak. Všeč mi je aplikator, ki ima dovolj na gosto, ne preveč, razporejene ščetine. Te trepalnice lepo razčešejo in jih ne zlepijo. Malce jih podaljša, doda pa jim volumen. S tem, ko večaš število nanosov, večaš tudi volumen.


4 komentarji :

  1. Kot da bi svojo objavo brala. Tudi jaz sem nabrala skoraj vse te izdelke in jih obožujem. Milanijevo imam sicer še temnejšo, ampak mi ful ustrezajo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :) Imam tudi sama še eno temnejšo Milanijevo. Si bom v kratkem še kakšno naročila, ker so res dobre :)

      Izbriši
  2. Ooo kok lepa paleta ♥, pa maskara je tudi meni všeč. Pa artdeco čopič za zabrisovanje na sliki ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!