MESEČNI FAVORITI: JANUAR


Vračam se z objavo o mesečnih favoritih. Tokrat so na vrsti izdelki, ki sem jih v mesecu januarju najraje in hkrati največ uporabljala. Vsi izdelki so me popolnoma navdušili, zato vam jih toplo priporočam.

Milani tekoče šminke so v zadnjih nekaj mesecih postale pravi trend, saj slovijo po močni pigmentaciji kot tudi obstojnosti. Pa to tudi drži? Doma imam dva odtenka, ki sta me čisto prepričala. Poskrbela bom tudi za ločeno objavo, v kateri bom vse podrobneje napisala. Obe sem naročila s spletne trgovine Ličila.si, kjer boste našle ogromno odtenkov. Ravno, ko sem naročevala, so imeli malo odtenkov na zalogi, zato je bila izbira kar težka. Na koncu sem izbrala odtenka 26 Fling in 31 Glamour. Prvi odtenek je nekakšna kombinacija lile in roza, drugi pa je rjavo-rdeč. Pri slednjem mi je všeč metalik videz. Aplikator je v obliki čopiča, sam nanos pa je izredno enostaven in natančen. Oba odtenka sta odlično pigmentirana, poleg tega pa se hitro posušita. Rezultat so mat ustnice. Z lahkoto lahko ješ in piješ, saj se bo šminka še vedno videla enako kot takrat, ko si jo prvič nanesla. Tu in tam boš morda morala popraviti samo notranje kotičke ustnic. Ker potrebuješ zares malo popravkov, je obstojna nekje 8-10 ur.

Golden Rose tekoče šminke so prav tako v zadnjem času obnorele svet. Sedaj so k svoji zbirki dodali še nekaj novih odtenkov. Sama sem izbrala šminko, v odtenku 11. Odločila sem se za nežno barvo, ki jo lahko dejansko nosim vsak dan. Tako sem kupila rjavo-oranžen odtenek, ki je odlično pigmentiran. Aplikator je zopet v obliki čopiča, z nanosom pa nisem imela težav. Se dokaj hitro posuši, rezultat pa so skorajda mat ustnice. Zakaj skorajda? Ker na koncu niso čisto mat, kar mi je všeč, saj mi na tak način šminka ustnic ne izsuši. Z njo sem jedla in pila, zato sem si morala popraviti samo notranje kotičke ustnic. Obstojna je približno 6-7 ur. Šminko lahko za nizko ceno kupiš v njihovi trgovini v Celju, Velenju in Ljubljani, lahko pa se odločiš za spletni nakup na Ličila.si.

Caudalie beauty elixir je moj prvi izdelek omenjene kozmetike. Namenjen je koži, ki ji manjka sijaj. Všeč mi je sama embalaža, ki deluje malce minimalistično. Ko sem brala, kakšne sestavine vsebuje, sem bila čisto navdušena. Vsebuje ekstrakt grozdja, izvleček vrtnice, eterično olje rožmarina, miro ter eterično olje melise in mete. Gre za same naravne sestavine. Vse skupaj tvori nežen, svež vonj. Primeren je za vsak tip kože kot tudi za moške in ženske. Sama ga uporabljam pred nanosom ličil ter pred dnevno in nočno nego. Rezultat je gladka in sijoča koža.

L'Oreal Paris Pure Clay maske za obraz so tako kot zgoraj omenjene tekoče šmenke postale velik trend. Glede na moj tip kože sem kupila Exfo masko. Kombinirana je z izvlečkom rdečih alg in treh glin kot so kaolin (vpija nečistoče), montmorilonit (deluje proti nepravilnostim) in rasul (pomaga pri prečiščevanju polti). Priporočljivo jo je uporabljati 2- do 3-krat tedensko, po 5 do 10 minut, nato pa jo sperete s toplo vodo. Sama jo nanesem na celoten obraz, pri tem pa se izognem predelu oči in ustnic. Rezultat je mehka in gladka koža, predvsem se dobro obnese na suhi koži. Edini minus mi predstavlja sama vsebina, saj jo je za takšno ceno in predvsem porabo malo.

Bell Hypoallergenic kozmetika je na našem trgu že dobro leto, sama pa sem jo začela uporabljati pred slabima dvema mesecema. Ker imam pripravljeno podrobnejšo objavo o izdelkih omenjene kozmetike, vam bom na kratko predstavila samo korektor ter rdečilo za lice. Korektor je dejansko moj čisto prvi korektor, navdušil pa me je že s prvim nanosom. Odlično prekrije tako podočnjake kot presenetljivo tudi nepravilnosti. Predvsem sem bila vesela zaradi slednjega. Prav tako mi je všeč, da obstaja v dovolj svetlem odtenku za moj obraz, saj se odlične zlije s tekočo podlago. Potem pa je tu še rdečilo za lice v rjavo-rdečem odtenku. Sam odtenek je točno takšen kot sem ga že dolgo iskala. Je dobro pigmentiran, lepo se zabrisuje, na obrazu pa obstane cel dan.

6 komentarjev :

  1. Se povsem strinjam za Milani tekoce sminke in L'orealove glinene maske. Morem pa se nujno probat Golden Rose v kratkem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsekakor bom še investirala v kakšno Milani šminko :)

      Izbriši
  2. Tekoča šminka od Golden Rose je tudi meni zelo zelo všeč, res je zelo obstojna. Milani tekoče šminke si pa morem nakupit naslednič ko bom naročala na ličila.si. :) Zelo mi je všeč ta roza odtenek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti priporočam tole Milani ja, so še boljše od GR :)

      Izbriši
  3. Jaz imam pa belo in sivo L'orealovo masko in imam zaenkrat še malo mešane občutke. Ju moram še malo bolj sprobati. Se mi pa zdi, da se je čisto malo porabi, in da mi bosta zadoščali za zelo dolgo. Caudalie elixir pa imam že zelo dolgo na wl. Moram ga kupiti. )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ta maska res super, se lepo obnese na moji suhi koži :) Beauty elixir pa toplo priporočam. Ko mi ga zmanjka, si ga ponovno kupim, ker je res odličen :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!