ROCK 'N' ROLL MASKARA


Pred nekaj tedni sem prejela tri Catrice novosti, zato vam danes predstavljam maskaro Rock Couture Extreme Volume 24h. Maskara je bila ravno tisti izdelek, ki sem se ga najbolj razveselila. Razlog je ta, da do zdaj nisem preizkusila še nobene Catrice maskare, zato sem se odločila, da bo ta izdelek najprej prišel na vrsto za testiranje.

Ko sem maskaro prijela v roke, me je presenetila njena velikost, saj gre za 12 ml embalažo. Le-ta je čudovito oblikovana, lahko bi rekla, da deluje malce prefinjeno, ravno zaradi pokrovčka, po drugi strani pa je videti ''rokersko''. Prevladuje črna barva, roza napis pa jo še samo dodatno poživi. Krtačka vsebuje majhne ščetine, ki so enakomerne razporejene. Všeč mi je, da trepalnice lepo razčeše in jih med seboj ne zlepi. Nad volumnom sicer nisem navdušena, saj me ni prepričal. Kljub večkratnim nanašanjem maskare nisem dosegla večjega volumna kot sem ga pričakovala. Vseeno pa mi je odlična v kombinaciji s katero drugo maskaro. Opazila sem, da malce privihne trepalnice. Obstojna naj bi bila 24 ur, o čemer pa ne morem govoriti, saj imam maskare na sploh na očeh približno 10-12 ur. V tem času je bila obstojnost dobra. Poleg tega mi je všeč, da se maskara ne odtisne na zgornji del očesa in tako za sabo ne pušča črnih sledi.

Ni komentarjev :

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!