ZOEVA COCOA BLEND PALETA SENČIL


Pred nekaj tedni se mi je uresničila dolgoletna ''kozmetična'' želja, saj me je doma pričakala Zoeva Cocoa Blend paleta senčil. Zahvala gre moji mami, ki mi je pomagala zmanjšati seznam želja. Paleta je pristala na mojem seznamu želja zaradi ogromno pozitivno prebranih ocen in mnenj, poleg tega pa sem v svoji zbirki ličil želela imeti tudi kakšen zares kvaliteten produkt. Lahko potrdim, da je paleta vredna vsakega eura, saj je to ena izmed najbolj kvalitetnih palet, kar sem jih imela.

Ker veljam za vizualno osebo, mi je v oči najprej padla embalaža. Prevladuje rjava barva, vzorec pa jo samo še dodatno poživi. Lahko bi rekla, da deluje prefinjeno in elegantno. Paleto sestavlja 10 odtenkov, od tega jih je pet z mat finišom, preostalih pet pa so shimmer. Večinoma prevladujajo rjavi, ''čokoladni'' odtenki, po katerih najraje posegam. Najbolj so me navdušili naslednji odtenki: Warm Notes (shimmer roza odtenek, ki ga najraje uporabim na spodnji obrobi oči), Sweeter End (svetlo rjav odtenek z mat finišom, ki ga uporabim samostojno na celotni veki) in Freshly Toasted (temno rjav odtenek z mat finišom, ki ga uporabim v zunanjih kotičkih oči). Seveda so me navdušili tudi ostali odtenki, vendar pa so ti trije največkrat v moji uporabi. Vsekakor me je navdušila pigmentacija. Vsi odtenki so zelo dobro pigmentirani, med njimi tudi Bitter Start, saj je v paleti to najsvetlejši odtenek. Kljub temu, da gre za svetel odtenek, je na veki dobro opazen. Lahko ga uporabiš tudi na spodnji obrobi obrvi ali pa v notranjih kotičkih oči. Prav tako je dobra tudi obstojnost. Sama sicer še vedno pred nanosom uporabim primer, saj se mi zdi, da je tako zabrisovanje še lažje. Nekatere bi pogrešale ogledalo, ki ga paleta nima. Vendar, ker se najraje ličim kar v kopalnici pred velikim ogledalom, tega v paleti ne pogrešam.

4 komentarji :

  1. Res so hudi odtenki :) Kje pa si jo narocila?
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Par punc skupaj nas je naročilo kar na www.selfridges.com :) Imaš jo pa tudi na Zoevini uradni spletni strani.

      Izbriši
  2. Čudovita paletka! Tudi jaz razmišljam o nakupi Zoeva paletke.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je in čisto vredna je vsakega centa :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!