TOP 8 IZDELKOV TE POMLADI


To pomlad se razvajam z najbolj dišečimi, negovalnimi ter kvalitetnimi izdelki. Gre za eno veliko mešanico kozmetičnih znamk kot so Zoeva, L'Occitane, Caudalie, L'Oreal, Milani, Essie, Avon, Bell Hypoallergenic ... Večino jih dobite po dostopni ceni, medtem ko so določeni produkti cenovno dražji, vendar vredni vsakega eura in centa.

NEGA KOŽE
Caudalie beauty elixir je moj prvi izdelek omenjene kozmetike. Namenjen je koži, ki ji manjka sijaj. Všeč mi je sama embalaža, ki deluje malce minimalistično. Ko sem brala, kakšne sestavine vsebuje, sem bila čisto navdušena. Vsebuje ekstrakt grozdja, izvleček vrtnice, eterično olje rožmarina, miro ter eterično olje melise in mete. Gre za same naravne sestavine. Vse skupaj tvori nežen, svež vonj. Primeren je za vsak tip kože kot tudi za moške in ženske. Sama ga uporabljam pred nanosom ličil ter pred dnevno in nočno nego. Rezultat je gladka in sijoča koža. Pred nekaj dnevi pa sem v nagradni igri zadela Caudalie Vineactiv antioksidativno kremo 3 v 1 proti gubam. Bila sem neizmerno vesela. Ker me je beauty elixir popolnoma navdušil, sem si želela preizkusiti še kakšen izdelek omenjene znamke. Krema je namenjena proti gubam, sama pa jo sicer uporabljam v svoji nočni negi. Najprej nanesem beauty elixir, nato serum, za njim pa tole kremo. Odlično vlaži kožo, zahvala gre hialoronski kislini. Koži da naraven sijaj. Tekstura je lahka, ne preveč gosta, poleg tega pa je ni treba veliko nanesti, saj se lepo razmaže in razporedi po celotnem obrazu. Rezultat je mehka in gladka koža. Naj omenim še, da lepo diši. Potem pa je tu še L'Oreal Paris Pure Clay maska za obraz. Glede na moj tip kože sem kupila Exfo masko. Kombinirana je z izvlečkom rdečih alg in treh glin kot so kaolin (vpija nečistoče), montmorilonit (deluje proti nepravilnostim) in rasul (pomaga pri prečiščevanju polti). Priporočljivo jo je uporabljati 2- do 3-krat tedensko, po 5 do 10 minut, nato pa jo sperete s toplo vodo. Sama jo nanesem na celoten obraz, pri tem pa se izognem predelu oči in ustnic. Rezultat je mehka in gladka koža, predvsem se dobro obnese na suhi koži. Edini minus mi predstavlja sama vsebina, saj jo je za takšno ceno in predvsem porabo malo.

LIČILA
Če si ''svetlokožka'' in si hkrati v iskanju dovolj svetlega korektorja, potem potrebuješ Bell Hypoallergenic osvetljevalni korektor za oči 01. Korektor je namenjen temu, da zmanjša gubice pod očmi, hkrati pa prekrije nepravilnosti, znake utrujenosti in temne kolobarje. Sama sem ga uporabljala tako pod očmi kot tudi za to, da sem z njim prekrila nepravilnosti. Všeč mi je aplikator v obliki čopiča, s katerim je nanos enostaven, poleg tega pa je korektor najsvetlejšega odtenka, kar pomeni, da je dovolj svetel za moj porcelanasti obraz. Gubice pod očmi odlično prekrije, nepravilnosti pa tudi kar dobro prekrije. Poleg tega je tudi obstojen. Ker me je korektor navdušila, sem se odločila še za Bell Hypoallergenic korektor v stiku za senčenja obraza. Izdelek sem kupila samo zato, ker mi je všeč, da je v stiku, hkrati pa sem imela občutek, da bo odličen za moj porcelanasti obraz. Do zdaj nisem ravno posegala po izdelkih za senčenje, saj sem imela občutek, da bo na moji svetli koži vse skupaj izgledalo preveč umetno in predvsem nenaravno. Prav tako sem bila malo skeptična, kako se bodo produkti obnesli na moji suhi koži - v mislih sem imela zabrisovanje. Sedaj sem vesela, da lahko te strahove odmislim, saj ima Bellov contour stick vse, kar sem si želela. Ima zelo lahkotno, prijetno in predvsem mehko strukturo. Če izdelek ne bi bil mišljen za senčenje obraza, bi se z njim kar povsod mazala, hihi. Všeč mi je, kako lepo in enostavno se zabrisuje. Rezultat je še vedno zdrav, naraven videz. Všeč mi je, da daje videz rahle porjavelosti. In pa da ne pozabim še na ustnice. Zadnjih nekaj mesecev je moja najljubša Milani tekoča šminka 26 Fling. Odtenek je nekakšna kombinacija lile in roza. Aplikator je v obliki čopiča, sam nanos pa je izredno enostaven in natančen. Odtenek je odlično pigmentiran, poleg tega pa se hitro posuši. Rezultat so mat ustnice. Z lahkoto lahko ješ in piješ, saj se bo šminka še vedno videla enako kot takrat, ko si jo prvič nanesla. Tu in tam boš morda morala popraviti samo notranje kotičke ustnic. Ker potrebuješ zares malo popravkov, je obstojna nekje 8-10 ur. Za piko na i pa bi rada omenila še Zoeva Cocoa Blend paleto senčil. Moja prva Zoevina paleta, ki definitivno ne bo zadnja, saj je to najbolj kvalitetna paleta senčil kar sem jih kdaj imela. Ne bom pisala na dolgo in široko, saj lahko oceno palete preberete tukaj. Odtenki so res ''čisto moji''. Všeč mi je, da so tako shimmer kot tudi mat, hkrati pa so noro pigmentirane. Zaradi nje sem zdaj zanemarila ostale palete, hihi. Če že imaš to paleto, potem veš, o čem govorim.

DIŠAVA
Kadar je govora o dišavah, bom vedno najprej omenila znamko Avon. Na razpolago imajo pester izbor vonjav, od sladkih do nežnih, od sadnih do cvetličnih. Nenazadnje je Little Sequin Dress sladko-sadni vonj. Embalaža je steklena, kar je odlično, saj tako lahko spremljamo porabo. Ko se vonj razdišavi, se začuti tisti pravi pomladni ton. Je odlično obstojen! Uporabim ga pred službo. In ko z njo končam, se na puloverju dišava še zmeraj močno zazna.

2 komentarja :

  1. Sami super izdelki, lak je prekrasen. Najbolj mika me pa itak zoeva paletka :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!