Zakaj priporočam vadbo Focus T25?


Iščeš vadbo, ki bi ti omogočila približek sanjski postavi do poletja? Ali pa si zgolj oseba, ki ne hrepeniš ravno po popolni postavi, temveč želiš samo narediti nekaj dobrega za svoje telo? Potem bo v obeh primerih vadba Focus T25 idealna zate. Glede na to, da sem na to temo dobila ogromno vprašanj, vam bom tokrat pojasnila vse, kar vas je zanimalo.

Focus T25 je vadba, ki je (upam si trditi) dobro prepoznavna tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Na spletu lahko zasledimo ogromno fotografij s postavo prej in potem. Ravno na podlagi teh rezultatov in priporočil, ki sem jih prebrala na nekaterih forumih, sem se odločila, da dam vadbi ponovno priložnost. Zakaj ponovno? Približno 3 leta nazaj sem se je skušala lotiti, vendar neuspešno, saj sem po treh dneh obupala. Največji krivec je bila moja premajhna motivacija. Tokrat pa sem si zadala cilj, da zdržim do konca. Sedaj, ko sem s celotno vadbo končala in ker je za mano vseh 98 dni vadbe, sem tu, da vam pojasim, kako poteka tovrstna vadba, kakšni so rezultati in počutje.

Kako poteka Focus T25?
Focus T25 najdeš na Partisu, razdeljen pa je na 3 sklope: alfa, beta in gama. Urnik za vsak sklop posebej najdeš na Googlu. Vse vadbe potekajo tako, da pet dni zapored poteka intenzivna telovadba, šesti dan sledi odmor, sedmi dan pa predstavlja raztegovanje. Prav tako vse vadbe temeljijo na moči in hitrosti, posledično se težavnost pri vsakem sklopu veča. Kot že ime pove, vadba traja 25 minut na dan, kar je ravno toliko kot je priporočljivo in hkrati zdravo. Alfa traja 5 tednov, sklop pa je tvorjen iz petih vaj: ab intervals, cardio, lower focus, speed 1.0 in total body circuit. V tem sklopu se peti dan podvoji, in sicer na ta dan potekata dve vadbi. Edini pripomoček, ki ga potrebuješ, je blazina. Ko je 35 dni za nami, sledi nov sklop. Beta traja 5 tednov, sestavljana pa je iz šestih vaj: core cardio, core speed, dynamic core, rip't circuit, speed 2.0 in upper focus. Tudi tu je peti dan podvojen, se pravi dve vadbi v enem dnevu. Da sem prešla na težji sklop, sem čutila pri vadbi 'speed 2.0', saj je bila izredno hitra, hkrati pa ti ob tej vadbi močno naraste srčni utrip. V tem sklopu poleg blazine pridejo na vrsto ročne uteži. Kupila sem jih v trgovini Decathlon, in sicer 2x 2 kg, odštela pa sem 8 €. Glede na izkušnjo, bi v tem sklopu priporočala težje uteži, vsaj 2x 3 kg, ker bi s tem bil napor večji in učinek boljši. In sedaj, ko je za nami 70 dni vadbe, sledi še zadnji sklop. Gama traja 4 tedne, sestavljena pa je samo iz štirih vaj: extreme circuit, pyramid, speed 3.0 in rip't up. Tako kot v prejšnjem sklopu so tudi tu potrebni blazina in ročne uteži. V tem delu sem imela 2x 2 kg uteži čisto dovolj, saj je bila izvedba vaj težja kot v prejšnjem sklopu. In tako smo se prebili do konca ter uspešno odtrenirali 98 dni. 

Kakšno je počutje?
Preden sem se lotila omenjene vadbe, sem si kot novoletni cilj zadala, da bom v prihajajočem letu manj lena in da bom naredila nekaj za svoje telo. Študentska leta s študentsko prehrano in boni naredijo svoje, zato je moje telo postalo bolj mlahavo. Vendar pa, moja največja spodbuda je bila ena in edina velika motivacija. Neverjetno, nisem si mislila, da bom kdaj v življenju tako zelo motivirana za neko stvar. Kot sem omenila že na začetku, sem se pred leti lotila enake vadbe, ki pa sem jo hitro zaradi slabe motivacije opustila. Prehitro sem obupala. Tako da, priporočam ti slednje. Ne loti se vadbe zgolj zaradi lepega telesa, temveč tudi (ali zgolj) zaradi boljšega počutja in zaradi dejstva, da si naredila nekaj za svoje telo. In nič hudega, če se bojiš, da nimaš dovolj kondicije. Focus T25 je na nek način prilagojena vadba. Poleg glavnega ''trenerja'' Shawn-a in njegovih treh borcev, je zraven še prikupna borka, ki je vse vadbe od začetka do konca prilagodila zmožnostim vsakega posameznika, ki še niso kos preveliki težavnosti vaj. V prvem tednu so bile moje vadbo pol-pol otežavljene, čez čas pa so vadbe v celoti potekale tako kot ji je izvajal Shawn. Ponosna sem, ker nisem izpustila niti enega dneva, pa čeprav sem imela večkrat toliko obveznosti za izpolniti ali pa sem bila čisto enostavno preveč utrujena. Ker ko sem na koncu odtrenirala, je bil občutek neverjeten. Čeprav se prvih nekaj dni rezultati niso videli, je bil občutek v lastni koži opazno boljši. Priznam, vaje so naporne, nekatere meni osebno tako zelo, da sem se skorajda psihično pripravljala na izvedbo. Ampak nikoli si nisem mislila, da lahko tako dobro odtreniram in se preznojim od glave do pet.

Kakšni so rezultati?
Rezultati v vsakem primeru so! Bodisi majhni bodisi veliki. Svojo postavo bi opredelila kot normalno, saj nisem ne suha ne močna, zato sem pričakovala, da bodo rezultati predstavljali neko zlato sredino. Kaj je bil moj cilj? Želela sem si (in si še vedno) izklesan trebuh. Vendar pa, ker se srečujem z napihnjenostjo v spodnjem delu trebuha in posledično zgledam kot da sem noseča, sem vedela, da kaj dosti ne bom mogla spremeniti (takšen je rezultat, ko uporabljaš tablete, da ti pri nečem pomagajo, nekje drugje pa ti škodujejo, in to se kaže v moji napihnjenosti). Kljub napihnjenemu trebuhu, sem opazila manjšo razliko. In sicer v zgornjem delu trebuha je le-ta videti trši in bolj izklesan, pa tudi na otip so se začele čutiti mišice. V tem predelu pa je bila najbolj opazna razlika ''obroček'' nad boki, ki običajno pri tesnih kavbojkah visi čez. Ta predel se je vidno zmanjšal. Sledijo roke, ki so bile skorajda bolj mlahave od mojega trebuha. Tu sem opazila največji rezultat. Zahvala gre utežem, saj so vidno trše in močnejše. Sicer Shawn skozi celotno vadbo omenja, da se zaveda, da si ženske ne želimo velikih bicepsov tako kot moški, je poskrbel, da roke z utežmi zgolj učvrstimo. Sedaj, ko potipam roko, začutim biceps in triceps. Potem pa je tu zadnjica, ki je nikoli nisem imela, saj je bila čisto ravna. Zdaj je končno rahlo privzdignjena, zahvalim se lahko počepom, ki v vadbi niso manjkali. Pri stegnih pa na žalost nisem opazila bistvene razlike, saj vaje nanje niso bile toliko osredotočene.

Kako je s prehrano?
Če bi si želela zavidljive postave, menim, da bi potrebovala dve stvari. Prva stvar je fitnes oziroma osebni trener, ki bi me pravilno usmeril in mi dal napotke, kaj in kako narediti za izklesano telo, saj fitnes doma težko nadomestimo. Druga stvar pa je pravilna prehrana, ki se jo je potrebno strogo držati. Morda bi bili rezultati še boljši, če bi se tudi sama strogo držala prehrane. Zajtrk, malica in večerja so bili vedno zdravo pripravljeni. Poleg tega sem si po vsaki vadbi pripravila beljakovinski napitek, za katerega ne boš rabila zapraviti veliko denarja, saj gre za domač proteinski napitek. Zanj sem uporabila eno banano, 2-3 jedilne žlice čim manj mastne skute, 3 žlice ovsenih kosmičev, malo cimeta in prelila z vodo. Seveda pa nisem omenila še kosila, saj je ravno to tisti obrok, pri katerem večkrat pogledam skozi prste. Ker sva z mamo sami, ona pa je že tako ali drugače suhe postave in ni ravno pristaš zdrave hrane (pravi, da se od takšne hrane ne najé), prav tako pa se ne splača vsaki posebej kuhati hrano zase, se zato včasih pregrešim. Res je, da tu in tam pojém pomfri, vendar je povsem nemastni. Kupim takšnega, ki je za v pečico in ga pečem samo na peki papirju, brez olja. Na splošno ne maram mastne hrane, a vseeno priznam, da vsak dan ne bi mogla jesti piščanca in riž. Strogo se držim, da imam 4-5 enakomernih obrokov in da če se le da, da so čim bolj zdravi.

S tem, ko sem pisala objavo, sem bila 100-odstotno iskrena. Ne bom lagala in pisala, da imam neverjetno izklesan trebuh in ne vem kako zelo privzdignjeno zadnjico, ker to ni res. Imam pa celotno postavo malo izboljšano kot sem jo imela še proti koncu decembra. Menim, da so se trije meseci truda izplačali. In ponovno ponavljam, ni vse v lepi postavi, ampak tudi počutju, ki je mimogrede res dobro in predvsem izboljšano. Sedaj se bom lotila druge vadbe, in upam, da bom tudi pri tisti tako uspešna kot sem bila pri tej. Vadbo Focus T25 ti priporočam zato, ker kaj pa je 25 minut na dan. Verjemi, ta čas gre prehitro naokoli, celo tako hitro, da se skorajda ne spomniš, kdaj si bil suh, ko si sedaj ves preznojen. Absolutno je tudi znoj eden izmed pokazateljev, da si naredila nekaj zase. Na kakršenkoli način se boš lotila vadbe, verjamem, da ti bo uspela. Uspela pa ti bo, če boš le verjela vase, da to zmoreš. Srečno!

top in legice: Decathlon

Ni komentarjev :

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!